Gå til innhold

Konkurranse: Vinn en flott oppgradering til PC-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår at dette kanskje ikke er rare "oppgraderingen" for noen, men det er da ikke like enkelt å finne på noe som passer for absolutt alle sammen hver gang.

 

I mitt tilfelle hadde dette vært en nokså saftig oppgradering. Har lenge ønsket å bytte ut det trange/varme kabinettet mitt og den nokså svake strømforsyningen, men jeg har viktigere ting å prioritere økonomisk. :D

 

Uansett, kanskje dette er litt positivt med tanke på de som bare selger sakene om de vinner. Denne gangen deltar kanskje bare de som trenger premien?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg synes det er litt dårlig at det blir valgt ut et så midt på treet kabinett og en så midt på treet strømforsyning.. akkurat som dere bare tok noe fra innerst i skapet og tenkte "jaa det her lager vi en konkurranse ut av.." kunne tatt et Obsidian 650D f.eks :)
For mange vil dette virke som " midt på treet" produkter og da er det ikke verre enn å bare drite i å delta. Men, for mange andre er dette garantert ganske så bra, og med tanke på at det ikke koster noe å delta, hvorfor ikke slå til å prøve å vinne?

 

jeg har hatt lyst på ordentlig gaming pc fra jeg var 8 år gammel, men har adri hatt råd, men hadde jeg vunnet dette vet jeg om en som selger et motherboard+gtx690 i bytte mot arbeidskraft til oppussing av et bad...

Lenke til kommentar

joda for all del. men hvorfor ikke bare ha et BRA kabinett? det de gir bort er jo ei støvbombe uten sidestykke.. jeg har deltatt jeg, for jeg kunne tenkt meg en liten pc til å dra med meg på lan :)

 

Vet ikke, spør dem. Spør hvorfor de ikke gir bort kabinetter til 2000 kroner isteden. Jeg vet ikke og jeg bryr meg ikke. Det viktigste her er at det er GRATIS! Er man ikke fornøyd med produktene Hardware velger ut til sine konkurranser, da får man kjøpe bedre selv, det er ingen grunn til å gjøre det mer komplisert enn det er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...