litol74 Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Jeg får ikke media player til å fungere. Har den nyeste versjonen,versjon 9. Får ikke opp noen feilmeldinger heller.. Noen gode tips? Litol74
TheBoz Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Jeg får ikke media player til å fungere. Har den nyeste versjonen,versjon 9. Får ikke opp noen feilmeldinger heller..Noen gode tips? Litol74 ¨ Hva skjer når du prøver å starte den da? Beskriv litt bedre..
litol74 Skrevet 17. september 2003 Forfatter Skrevet 17. september 2003 Hei! Streamingen fungerer ikke, eks. når jeg går inn på videoer på VG-nett. Når jeg trykker Play på spilleren, skjer det ingenting.. Mvh litol74
Aireal Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Klikk med høyre på linken og velg det i menyen som spretter opp
litol74 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Skrevet 18. september 2003 Hei! Da får jeg denne feilmeldingen: "Kan ikke laste ned fra mpPopVideo(870). Kan ikke åpne dette Internett-område. Det aktuelle område er enten utilgjengelig eller finnes ikke. Prøv på nytt senere." litol74
eiriksen Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Hei!Da får jeg denne feilmeldingen: "Kan ikke laste ned fra mpPopVideo(870). Kan ikke åpne dette Internett-område. Det aktuelle område er enten utilgjengelig eller finnes ikke. Prøv på nytt senere." litol74 Får du til å spille av andre ting, som mp3, Aavi, mpeg.. Det skader jo heller ikke å prøve å skaffe en codec. Divx f.eks? Og forresten tror jeg videone hos VG er kopibeskyttet[/url]
litol74 Skrevet 19. september 2003 Forfatter Skrevet 19. september 2003 Media Playeren fungerer ikke noen plasser, har prøvd både på VG-nett, TV2, NRK o.s.v. Har ikke prøvd å laste ned mp3, mpeg.. mvh litol74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå