Gå til innhold

Windows 7-iso


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Som regel når du reinstallerer OEM trenger du ikke denne koden, men det er litt spesielt siden du bytter harddisk. Når du ringer blir du sendt til en automatisk telefonsvarer. Der må du taste inn noen tall som står på datamaskinen. Mår det er gjort skriver du bare inn den nye koden telefonsvareren gir deg, så er den aktivert.

Jeg vil ikke anbefale å bruke recovery DVD, da dette gjenoppretter all bloatwaren som følger med PC-en. Last heller ned en ren Windows 7-versjon. Last ned norsk Windows 7 Professional x64 her: http://www.mydigital...-digital-river/ og bruk dette enkle verktøyet for å få tilgang til alle versjoner: http://www.mydigital...emoval-utility/

 

Hei igjen,

 

Da er jeg i gang med å formatere. Jeg prøver med den gamle HDD i første omgang, se om den fungerer.

Jeg lastet ned Windows 7 Professional x64 og kjørte den i det programmet som skulle gi meg tilgang til alle versjoner.

Men ser ikke ut som om jeg får alternativer, kun Professional, men klikker videre. Etterhvert vil den ha windows key, men får da beskjed om at nøkkelen ikke stemmer med SKU. Har jeg ikke fått det riktig i det tillegsprogrammet mon tru?

Lenke til kommentar

Da gikk det. Men nå er ikke nettverkskort installert, da må jeg vel kjøre en Windows update først. Så jeg kobler kabel rett fra routeren og inn i pc. Pc klarer ikke å finne nettverk. Er dette vanlig etter clean innstall, tips?

 

Da gikk det. Men nå er ikke nettverkskort installert, da må jeg vel kjøre en Windows update først. Så jeg kobler kabel rett fra routeren og inn i pc. Pc klarer ikke å finne nettverk. Er dette vanlig etter clean innstall, tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...