Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har hatt dette prosjektet ganske lenge og har endret på templaten ganske ofte.

 

Selv jeg synes nå dette ser helt grei ut og ønsker dere der ute og høre hva dere synes om siden?

 

 

Har noen andre par spørsmål som hvordan blir det enklere for meg å få fast med folk inn på nettsiden. Er en stor selvfølelse at nå som jeg kjører .tk domene som er gratis så er det en veldig stor svakhet. Men det burde vell finnes andre metoder for dette?

 

Webside: http://Watchfreesports.tk

 

 

Takker nå for alle svar!

 

PS: Nettside oppdatert den 29.3.2013

Endret av Web King
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wordpress / Artisteer er helt ok å bruke, men anbefaler deg å gå litt utenfor boksen også :-) Ser du iframe'er til en annen side , jeg ville kanskje satt meg inn i hvordan den andre siden fungerte, snappe opp streams selv og skrevet noen egne script. Utseendemessig siden du selv sier at du synes siden ser helt grei ut er jeg helt enig, men vær gjerne enda mer dristig med fargene. sjekk ut Colourlovers og Kuler.

 

Hvor lenge har du holdt på med WP og webdesign generelt?

Lenke til kommentar

Ja, Artisteer er helt greit og bruke.

Det kan jeg ta og gjøre, har heller ikke tenkt noe stort over det at jeg kan bruke litt av siden som jeg framer ifra.

 

Ja, sant at nettsiden kan være litt trist med farger. Men da tror jeg skal kjøre Header bilde og bakgrunn sammen som et bilde kanskje.

 

Totalt så blir vell det rundt 4 år nå. Har holdt veldig mye på med Wordpress og utviklet themes videre + lage andre ideer løsninger på div av html koding

Lenke til kommentar

Fungerer det og bruke innholdet som ligger inne i framen.

 

Som en del av nettsiden uten att den blir som en frame box.

 

 

Frame code:

<iframe id="frame_id" name="frame_name" src="http://www.sportlemon.tv/webmasters/webmaster_iframe.php" height="600" width="100%" frameborder="0" scrolling="auto" align="top"></iframe>

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om du lurer på om du kan manipulere siden som iframes fra siden din så er svaret dessverre nei.

Om du lurer på om du kan bruke scripts, css eller html fra den andre siden ville jeg først sjekket at de tillatter det så du ikke strider mot kopirett etc. Jeg ville deretter bare stupt rett i koden til siden. I Google Chrome f. eks kan man trykke F12 og få opp Developer Tools. Herfra kan jeg gå på Resources og Sources for å se scriptene som ikke kjøres Server side (som PHP).

 

Så oppdateringen av siden, var bra :-)

Lenke til kommentar

Bare for å utvide litt på det over, så er det relativt enkel oppgave med phps preg_match (_all), på den måten så kan du lett integerere dems innhold på egen webside, da får du mulgiehet til å plukke ut akkurat det du ønsker, samt endre stiler og oppsett.

 

- Kommer kansje tilbake senere/eller imorgen å gir noen eksempler på akkurat dette.

Endret av warpie
Lenke til kommentar

Bare for å utvide litt på det over, så er det relativt enkel oppgave med phps preg_match (_all), på den måten så kan du lett integerere dems innhold på egen webside, da får du mulgiehet til å plukke ut akkurat det du ønsker, samt endre stiler og oppsett.

 

- Kommer kansje tilbake senere/eller imorgen å gir noen eksempler på akkurat dette.

 

Det hadde jeg satt veldig pris på om du kunne hjelpe meg med noen eksempler ! :w00t:

 

I mellomtiden så skal jeg spørre de om det er lovlig for meg og kunne gjøre dette til en del av min nettside

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...