Gå til innhold

Her er april-mobilene


Anbefalte innlegg

Morsomt hvordan du kontrer en person sine subjektive meninger, men dine egne subjektive meninger som om dine meninger skulle være bedre enn Warelf sine. :roll:

 

joa, men det å si at en HTC tlfn skal ha mer "kvalitet" en noen andre er jo bare tull. Antennene i HTC One har jo fått trekk, og har samme dritt som iphone. Musikken hørtes alt for høy ut i mine ører, da e hørte på de. Det er god lyd te å være mobil, men det å kalle det "boom" er veldig feil i mine øyne.. når det ikke er noe "boom" i lyden..

 

Sony Z Er jo den som har fokusert mest på at tlfn skal tåle "mer" en andre. Støv,støt og vannsikker. Så en film der han leker med tlfn som om den var en fotball.. og plukker den opp, forsatt like fin.

Prøv dette med HTCn eller SIV .. da er den ikke akkurat fin etterpå trur e:P

 

HTC

-Batteri

-ingen minnekort! (Jeg bryr meg lite om dette, men andre liker dette.)

-sense(ser ikke for meg sense, hadde det på en topp-modell før, og tar ikke sense igjen!)

-design (personsak.. så ikke se på denne som et stort minus)

 

Samsung

-touchwiz (person sak, men for meg er clean android the way to go.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå viser vel testene at Sony Z og HTC One har forholdvis lik batteritid. Bare å ta en titt på gsmarena feks som har en veldig rigid testing. Uten strømsparingsmoden på så får den en endurance på 48 timer,S3 derimot får 43H endurance i samme testen...Men on topic.. Men av Xperia Z, HTC One, og S4 så er vel ONE helt klart ønsket nr 1.. rett og slett grunnet ønske av kvalitets følse på en telefon til 5000+, noe Galaxy telefonene er blottet for
"Men on topic.. Men av Xperia Z, HTC One, og S4 så er vel ONE helt klart ønsket nr 1.. rett og slett grunnet ønske av kvalitets følse på en telefon til 5000+, noe Galaxy telefonene er blottet for"Bare tull. :) Kjøpte meg SII Da den kom, skikkelig god tlfn. God kvalitet, og tåler en støyt. Xperia Z er garantert den som tåler mest av alle disse du skriver om. Galaxy SIV Ser finere ut, men er ingen fan av TouchWiz eller sense.

 

Nå har vel egentlig aldri UI vært et stort problem å endre på heller da, så jeg bruker vanligvis ikke å vektlegge det i valg av telefon, det finnes så ufattelig mye man kan gjøre med UI'en at det som bør spille en rolle er HW, kvalitetsfølelse og batterilevetid.

 

Når alt kommer til alt så er One lagd i et mer solig materiale, men Samsung har ikke hatt knirkete toppmodeller, i alle fall ikke som jeg har opplevd. Som nevnt tidligere, jeg tror ikke du bommer med noen av disse egentlig ;)

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å velge mellom HTC One og Samsung Galaxy S4! noen hjelp meg før jeg dør på meg!
HTC One.Rett og slett pga den er finest. ;)
for noe tull.. hvem vill ha en tlfn full av huller, helt idiotisk plassering av touchknapper og skarpe kanter. Nei vet du hva:/ Jeg digger min Nexus 4 sitt design. Skulle e absolutt valgt noen, måtte det blitt Sony Z eller SIV. Htc sense, UFF for noe fjas.Men dette er jo persnoligt.For meg, ser den utrolig stygg ut. En blanding mellom Z10 og Iphone 5. Men men.

 

Har du en Htc One? Ikke de!!! Hvordan kan du si at sense er noe fjas da?

du sier at den lignet på z10 og iphone 5... ja vell, da har du ikke sett et eneste bilde fra baksiden.

 

 

Lenke til kommentar
Morsomt hvordan du kontrer en person sine subjektive meninger, men dine egne subjektive meninger som om dine meninger skulle være bedre enn Warelf sine. :roll:
joa, men det å si at en HTC tlfn skal ha mer "kvalitet" en noen andre er jo bare tull. Antennene i HTC One har jo fått trekk, og har samme dritt som iphone. Musikken hørtes alt for høy ut i mine ører, da e hørte på de. Det er god lyd te å være mobil, men det å kalle det "boom" er veldig feil i mine øyne.. når det ikke er noe "boom" i lyden..Sony Z Er jo den som har fokusert mest på at tlfn skal tåle "mer" en andre. Støv,støt og vannsikker. Så en film der han leker med tlfn som om den var en fotball.. og plukker den opp, forsatt like fin.Prøv dette med HTCn eller SIV .. da er den ikke akkurat fin etterpå trur e:PHTC-Batteri-ingen minnekort! (Jeg bryr meg lite om dette, men andre liker dette.)-sense(ser ikke for meg sense, hadde det på en topp-modell før, og tar ikke sense igjen!)-design (personsak.. så ikke se på denne som et stort minus)Samsung-touchwiz (person sak, men for meg er clean android the way to go.)

 

Du kan vel ikke gi One minus på design og ikke på s4. Selv om det er en person sak så liker de fleste jeg har spørt og sett på nettet designet til One bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan vel ikke gi One minus på design og ikke på s4. Selv om det er en person sak så liker de fleste jeg har spørt og sett på nettet designet til One bedre.

Mikkis er den første jeg har hørt om som liker designet på S4 bedre enn på One.

Men ingen vits å krangle om One vs S4, begge har sine plusser å minuser, hva som faktisk er best er vel rett og slett opp til hva du liker ved en telefon :)

Lenke til kommentar

Mikkis er den første jeg har hørt om som liker designet på S4 bedre enn på One.

Men ingen vits å krangle om One vs S4, begge har sine plusser å minuser, hva som faktisk er best er vel rett og slett opp til hva du liker ved en telefon :)

 

Sant. Spør du meg liker jeg ingen av de;) Men visst man skulle valgt, var det SIV eller Sony Z. Og jeg er den første? Rart.. Husker folk hatet på BB Z10.. og den er jo helt lik i fronten bare enda styggere med disse hulla.. :p men men.

 

Du kan vel ikke gi One minus på design og ikke på s4. Selv om det er en person sak så liker de fleste jeg har spørt og sett på nettet designet til One bedre.

 

Minus pga den er alt for lik Z10 :) De kunne gjort noe bedre! SIV er for lik SIII, men den er ulik. Og det er noe helt anna, når de er deres egen tlfn de "kopierer"..

 

Har du en Htc One? Ikke de!!! Hvordan kan du si at sense er noe fjas da?

du sier at den lignet på z10 og iphone 5... ja vell, da har du ikke sett et eneste bilde fra baksiden.

Sense er fjas. Har hatt det før, og TVILER på at det er bedre nå.

Så du sitter å se på baksiden når du bruker tlfn din? nice..

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Nå har vel egentlig aldri UI vært et stort problem å endre på heller da, så jeg bruker vanligvis ikke å vektlegge det i valg av telefon, det finnes så ufattelig mye man kan gjøre med UI'en at det som bør spille en rolle er HW, kvalitetsfølelse og batterilevetid.

 

Når alt kommer til alt så er One lagd i et mer solig materiale, men Samsung har ikke hatt knirkete toppmodeller, i alle fall ikke som jeg har opplevd. Som nevnt tidligere, jeg tror ikke du bommer med noen av disse egentlig ;)

 

Ganske sant, men betyr forsatt ikke at denne One'nen er noe bedre en de andre i "kvalitet" :)

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar
Nå viser vel testene at Sony Z og HTC One har forholdvis lik batteritid. Bare å ta en titt på gsmarena feks som har en veldig rigid testing. Uten strømsparingsmoden på så får den en endurance på 48 timer,S3 derimot får 43H endurance i samme testen...Men on topic.. Men av Xperia Z, HTC One, og S4 så er vel ONE helt klart ønsket nr 1.. rett og slett grunnet ønske av kvalitets følse på en telefon til 5000+, noe Galaxy telefonene er blottet for
"Men on topic.. Men av Xperia Z, HTC One, og S4 så er vel ONE helt klart ønsket nr 1.. rett og slett grunnet ønske av kvalitets følse på en telefon til 5000+, noe Galaxy telefonene er blottet for"Bare tull. :) Kjøpte meg SII Da den kom, skikkelig god tlfn. God kvalitet, og tåler en støyt. Xperia Z er garantert den som tåler mest av alle disse du skriver om. Galaxy SIV Ser finere ut, men er ingen fan av TouchWiz eller sense.

 

Galaxy S4 ser finere ut? Joda, plastikk er kjempefint det!

 

Uansett, jeg har en Xperia Z, og er kjempefornøyd. Jeg vet at innsynsvinkelen og kontrasten ikke er på topp, men det er min første flaggskiptelefon, så for min del er det mer enn bra nok.

 

Det er vanskelig å si hvilken telefon som passer en best, man må nesten bare prøve seg frem. Hvis du vil ha en telefon som føles eksklusiv ut, bør du nok gå for HTC One eller Xperia Z. Jeg skjønner ikke hvorfor Samsung bruker så mange ressurser på å få plastikk til å ligne på metall, når de bare kan bruke metall istedenfor....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Galaxy S4 ser finere ut? Joda, plastikk er kjempefint det!

 

Uansett, jeg har en Xperia Z, og er kjempefornøyd. Jeg vet at innsynsvinkelen og kontrasten ikke er på topp, men det er min første flaggskiptelefon, så for min del er det mer enn bra nok.

 

Det er vanskelig å si hvilken telefon som passer en best, man må nesten bare prøve seg frem. Hvis du vil ha en telefon som føles eksklusiv ut, bør du nok gå for HTC One eller Xperia Z. Jeg skjønner ikke hvorfor Samsung bruker så mange ressurser på å få plastikk til å ligne på metall, når de bare kan bruke metall istedenfor....

 

Visst e ikke husker feil.. Så sa de at de ville ha sine tlfnr lette og greie, og ikke tunge klumper eller noe i den duren:)

 

Jeg hadde SII, den var i bare plastikk. Mista den opp til fler ganger, uten problemer. Men det er en ting e ikke likte!. Jeg flasher og styrer med mine tlfner, og jeg trenger og ta av og på bakdekselet hele tida:P Etter en viss tid, så går ikke dekselet på ordentlig. Og det irriterte meg grundig. Jeg har Nexus 4 nå, og er storfornøyd, men e må jo si 1080p skjerm frister mye! Men venter heller til neste Nexus modell.

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar
"Men on topic.. Men av Xperia Z, HTC One, og S4 så er vel ONE helt klart ønsket nr 1.. rett og slett grunnet ønske av kvalitets følse på en telefon til 5000+, noe Galaxy telefonene er blottet for" Bare tull. :) Kjøpte meg SII Da den kom, skikkelig god tlfn. God kvalitet, og tåler en støyt. Xperia Z er garantert den som tåler mest av alle disse du skriver om. Galaxy SIV Ser finere ut, men er ingen fan av TouchWiz eller sense.

 

Bare tull?? Du får lese posten min engang til! jeg sa aldri hatt Samsung telefonene har dårlig kvalitet!! Jeg sa man ikke fikk kvalitets følsen av de. Dvs når jeg tar i en SII som du drar frem, så får jeg ingen kvalitets vibber av den og den føles rett og slett ut som en billig sak, samme med S3.

 

At den ikke har noen dårligere faktisk kvalitet enn alu eller andre matrialer er en helt annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Bare tull?? Du får lese posten min engang til! jeg sa aldri hatt Samsung telefonene har dårlig kvalitet!! Jeg sa man ikke fikk kvalitets følsen av de. Dvs når jeg tar i en SII som du drar frem, så får jeg ingen kvalitets vibber av den og den føles rett og slett ut som en billig sak, samme med S3.

 

At den ikke har noen dårligere faktisk kvalitet enn alu eller andre matrialer er en helt annen diskusjon.

 

Da har vi 2 helt forskjellige meninger. Fårke så "WOW" følelse når e holder i htc tlfnr. Er akkurat som alle andre. Eneste er at de føles tyngre ut.

Lenke til kommentar

Sant. Spør du meg liker jeg ingen av de;) Men visst man skulle valgt, var det SIV eller Sony Z. Og jeg er den første? Rart.. Husker folk hatet på BB Z10.. og den er jo helt lik i fronten bare enda styggere med disse hulla.. :p men men.

 

 

 

Minus pga den er alt for lik Z10 :) De kunne gjort noe bedre! SIV er for lik SIII, men den er ulik. Og det er noe helt anna, når de er deres egen tlfn de "kopierer"..

 

 

Sense er fjas. Har hatt det før, og TVILER på at det er bedre nå.

Så du sitter å se på baksiden når du bruker tlfn din? nice..

Nei, men det gjør alle andre. Hvis det bare var eieren av en mobil som skulle se på den så kunne alle mobiler hatt et det samme "fine" designet som s4. og forresten så er s4 nesten helt lik som s3. Det er bare noen små finish-endringer

Endret av Mr. Smartphone
Lenke til kommentar

Da har vi 2 helt forskjellige meninger. Fårke så "WOW" følelse når e holder i htc tlfnr. Er akkurat som alle andre. Eneste er at de føles tyngre ut.

 

At du har en annen mening må du få lov til, men nå var det en som spurte om hva vi andre mener, så da må vi nesten få lov til å uttrykke det uten at du avfeier meningene våre som tull.

 

Jeg er ganske sikker på at flertallet mener at bodyene til HTC faktisk gir en bedre kvalitets følse, at du mener noe annet viser bare at vi alle er forskjellige, og bra er det!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...