Gå til innhold

Erfaringer med Datasentrum AS


Anbefalte innlegg

Har nettopp handlet hos Datasentrum.no. En ganske ny nettbutikk som ligger i Stjørdal. Dvs de har en fysisk butikk der mens lageret sikkert driftes av noen andre tror jeg.

 

Synes prisene var veldig bra på det jeg bestillte, skjermkort og noen andre småting. Billigere enn de fleste andre butikker, og rask levering. Andre som har testa butikken og har erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Ikke testet, men reagerte akkuratt på dem selv.

Fikk nettopp nyhetsbrev fra dem, var sendt til min personlige adresse uten at jeg har registrert meg der.

 

Tipper dette er en gammel butikk i ny drakt, som gjenbruker en gammel kundeliste (Stjørdal? Amentio?) Eller at de har kjøpt en kundeliste/konkursbo eller noe et sted.

 

Skulle likt å vite hvor de har fått adressen min fra, den er ikke akkuratt hemmelig, men de kan uansett ikke samle sammen en bunke adresser fra nettet og bare legge inn i lista si...

 

Wish

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg fikk også nyhetsbrev fra Datasentrum.no og ble litt forbannet faktisk. Uansett, jeg sendte mail til de med forespørsel om hvor de hadde e-post adressen min fra, men intet svar å få. Sendte e-post på nytt med samme resultat.

 

Et kjapt søk i brreg.no viser at det er en viss Casper Arntzen som er daglig leder. Et videre søk på Herr Arntzen i google viser at vedkommende har hatt tilknytning til Datakjeden, som forøvrig er Amentio nå.

 

Så joda, WishYou, vi har nok en sannsynlig connection der.

 

Jeg synes dog det er et overtramp å sende meg nyhetsbrev på en adresse som ikke eksisterer som konto hos de. Visste ikke om foretaket før jeg fikk nyhetsbrevet engang og ved å sende meg en e-post slik så har de ikke akkurat gjort meg særlig blid, for det viser jo at man faktisk ikke kan stole på at informasjonen er "trygg" hos nettbutikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...