Gå til innhold

Trenger tips hurtig! Skal jeg slå til?


s@ndm@n77

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal bestille ny bærbar til max.15.000.- og har komponert følgende pc fra Dell (Inspiron 8600 modifisert) :

 

Intel Centrino 1.4ghz

15" WSXGA+ (1680*1050)

512 DDR SD-RAM

40 GB HD (4200rpm)

Radeon 9000, 32 MB

Combo(24x CDRW)

2xUSB 2.0

9 cellers batteri

XP Home

 

PRIS : 14.886.-

 

Må slå til i dag for å spare 600kr. på gratis dobling av minne.

PC'en skal brukes til litt av hvert, men minimuskrav er SXGA+ og lavt støynivå(altså en centrino eller mobile CPU).

 

Høres dette bra ut, eller har noen et annet forslag?

Setter pris på raske tilbakemeldinger slik at jeg evt. kan bestille snarest :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De tilbudene til Dell er bare bullshit. De sier at du får dobbelt minne gratis, men så setter de inne en dvd spiller istedenfor comboen som stod i den fra för. Jeg har fulgt med en del på Dell sine tilbud og det er bare lureri. Venter du til tilbudet er over så finner du sikkert akkurat samme maskin med samme spec til akkurat samme pris, eller kanskje litt billigere.

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt ; Kan betale 15.000, men det er absolutt max.

 

Må innrømme at jeg sliter med å finne noe bedre, og har sjekket norske, svenske, amerikanske og taiwanske webshopper! ;)

 

Det nærmeste jeg kommer er Elitegroup 551, men synes fremdeles Dell har det beste tilbudet. Har aldri vært noen stor Dell-fan, men klarer ikke finne noe bedre.

 

Andre forslag til rimelige Centrinomaskiner med SXGA+?

Lenke til kommentar

Jeg fikk meg en absolutt deilig følelses når jeg prøvde min Inspiron 8600 for første gang. Den er musestille og føles mer responsiv enn en Fujitsu Siemens D8830 med 2.8ghz. Skjermen er svært god. Ikke er den så klumpete som den ser ut til å være heller.

 

Hvis du velger 1 års garanti, kan du plukke nvidia GForce FX 5650 med 128Mb ram. I følge en Anandtech test kan du også bytte/oppgradere skjermkortet senere, men jeg ser ikke at Dell skryter så mye av akkurat dette, så ta det med en klype salt.

 

Jeg er sikker på at du gjør et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...