Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAGENS BILDE:

 

Et nesten abstrakt bilde som suger seeren inn i det ukjente. Fargen, uskarpheten og dobbelteksponeringen gir et inntrykk av noe ikke helt virkelig, nesten drømmende, og får dermed fotografiets kobling til virkeligheten litt på avstand. Vi ser jo hva det er som er avfotografert, men hjernen klarer her å distansere synsinntrykket fra selve motivet, noe som puffer bildet over mot andre kunstarter. Bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:Et nesten abstrakt bilde som suger seeren inn i det ukjente. Fargen, uskarpheten og dobbelteksponeringen gir et inntrykk av noe ikke helt virkelig, nesten drømmende, og får dermed fotografiets kobling til virkeligheten litt på avstand. Vi ser jo hva det er som er avfotografert, men hjernen klarer her å distansere synsinntrykket fra selve motivet, noe som puffer bildet over mot andre kunstarter. Bra!

 

Tusen Takk Are,det var da helt utrolig hyggelig høre,jeg ble virkelig så glad at jeg finner ikke ord....Veldig hyggelig bilde ble så godt mottatt,dette var jo en fin start på morgenen og jeg ble så glad,ønsker alle digiter en fantastisk glad dag,det er jo litt vår i luftenså ut se etter små spirer til en ny vår...solen skinner og håper den gjør det rundt om i landet...

 

Lykkelig

<3 lig Takk Jeanette Roger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

så det var deg som hadde dette hjerte bilde,synes og ha sett det et sted på facebook,veldig tøft bilde,hjerter pleier bli litt klisje aktig i mine øyne men dette likte jeg veldig godt,ser det ble dagens bilde,gratulerer med det ,det var et bilde jeg godt kunne tapetsert en vegg med i trappen...tøft :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

så det var deg som hadde dette hjerte bilde,synes og ha sett det et sted på facebook,veldig tøft bilde,hjerter pleier bli litt klisje aktig i mine øyne men dette likte jeg veldig godt,ser det ble dagens bilde,gratulerer med det ,det var et bilde jeg godt kunne tapetsert en vegg med i trappen...tøft :)

 

tusen takk,ja det stemmer jeg har det på min profil der på fb... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...