Crusis Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Leter etter gode spill på pc, som er av den gamle typen shoot emups, hvor skip bygges på med flere og flere våpen og oppgraderes. Gjerne god grafikk. Vet dere om noen gode spill i denne sjanger
MDD Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Kjenner ikke til mange av nyere dato. Husket det gikk mye i Major Stryker og Raptor i gamle dager. Et nyere spill i genren er Jamestown. Om det går greit med vertikale scrollere så kan jeg anbefale Jets 'n Guns.
Crusis Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Skrevet 18. mars 2013 Takker Fikk prøvd Jets n Guns, Meget bra Husker jeg spilte et lignende for en god del år siden på pc, men husker ikke navnet..og det var helt vilt, med sinnsyke våpen en hele tiden bygget på, og noen fantastiske brett. Irriterende jeg ikke tok vare på det..:/
MDD Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Fint at det falt i smak :-) Veldig moro spill. Vet ikke hvilket spill du snakker om, men ble nysgjerrig, merker jeg. Kanskje det var gode, gamle Tyrian? Vill gjetning :-)
Crusis Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Skrevet 18. mars 2013 Tyrian var bra, men det var ikke det..et annet horisontalt spill..prøver å finne det nå i jungelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå