Gå til innhold

[SimCity] - <Diskuland> - Diskusjon.no's SimCity region #3! - |REGIONEN ER FULL|


Anbefalte innlegg

Navn: SlettOe

Origin ID: SlettOe

Spesialisering: Det som trengs!

Regionstatus: Borgermester

 

Er det EU West 1? Den virker ganske full tbh.

 

Det hadde vært bedre om dere i region 4 lagde deres egen tråd og tok disse avgjørelsene på egen hånd, dersom noen har initiativ til det. Vi i region 3 venter ennå på å få opprettet vår region.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også en venn som gjerne vill være med som ikke kommer hjem før 22 ikveld, men det går vel greit om jeg skriver han opp?

 

Navn: Grannez

Origin ID: Grannez

Spesialisering: Gambling

Regionstatus: borgermester.

 

Navn: yumyumbubblegum

Origin ID: yumyumbubblegum

Spesialisering: Det som trengs

Regionstatus: borgermester.

 

Når er det mulig og bli med og spille?

Lenke til kommentar

Har Region 3 startet?

Hvilken server ble det?

 

Nei, å komme inn er foreløpig litt som å vinne i lotto. Jeg kom inn en gang, men da lagde jeg region som var «privat». Det viste seg at det var umulig å invitere andre dit, så jeg forsøkte å lage en ny region, men da fikk jeg ikke til å koble til serveren lenger.

Lenke til kommentar

Nei, å komme inn er foreløpig litt som å vinne i lotto. Jeg kom inn en gang, men da lagde jeg region som var «privat». Det viste seg at det var umulig å invitere andre dit, så jeg forsøkte å lage en ny region, men da fikk jeg ikke til å koble til serveren lenger.

Er sånn her og, har prøvd å komme inn på Vest 2 i en god stund nå..

Region 3 blir Vest 2?

Lenke til kommentar

 

Er sånn her og, har prøvd å komme inn på Vest 2 i en god stund nå..

Region 3 blir Vest 2?

 

Folk har logga av TS, vi har forsøkt å få til dette i hele dag. Vi prøver igjen i morgen. Server kommer an på hvor det er lett å komme inn i morgen.

Lenke til kommentar

Kan melde meg som guvernør, så oppretter egen tråd nå.

 

Edit:

Laget egen tråd for region 4: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1494417

 

Er ikke bekreftet av trådstarter som guvernør, men blir det problemer så sletter jeg bare tråden. Tenkte det var lurt å komme igang med forslag på navn, og hvilken regiontype vi skal ha.

Endret av SmellyBean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...