Gå til innhold

BK: Walk on by.....!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig bilde dette:), jeg liker faktisk fargeversjonen best!.Du gjorde riktig i å bruke "statister" som vandrer forbi, det tilførerlitt liv i bildet.

Takker, Littjin! :)

Var litt i tvil mht. farger eller ikke her. Kjekt å ha mulighet til å legge inn flere versjoner da!

Angret på at jeg ikke tok med en speilrefleks på turen til Oslo, men det får bli en annen gang....

 

 

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

 

Artig detalj fra bybildet, og god bruk av negativt rom - som kanskje ikke er så negativt likevel. Uansett, fin komposisjon med døren nede i høyre hjørne, og personene på vei mot venstre. Skjevheten i bildet blir litt distraherende, så kanskje beskjære bittelitt slik at linjene matcher bildekanten?

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

 

Artig detalj fra bybildet, og god bruk av negativt rom - som kanskje ikke er så negativt likevel. Uansett, fin komposisjon med døren nede i høyre hjørne, og personene på vei mot venstre. Skjevheten i bildet blir litt distraherende, så kanskje beskjære bittelitt slik at linjene matcher bildekanten?

Kjekt at det falt i smak! :)

Prøvde noen forskjellige beskjæringer, falt ned på denne versjonen med forsøk på å holde linjene loddrette til hø/ve., men fikk litt problemer på ve. side og oppe til hø. når jeg forsøkte å få døra "rett". Så dette med horisontallinjen, særlig øverst ja.... Mulig det vil bli bedre med et lite kutt oppe slik at jeg unngår den lille fliken der oppe til hø.... Verdt et forsøk... :dremel:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Jeg fallt for fargeversjonen, Svein Magne og like bildet veldig bra.

Et tips er å prøve å flippe bildet horisontalt slik at det lyse partiet med døra kommer i venstre side.

Da vil blikket lettere følge leseretningen og til slutt havne på de to som "har tatt seg en tur ut"

Dette vil også holde blikket i ro på de to.

Slik det er nå så går blikket noe fram og tilbake mellom de to personene og døra. :)

Lenke til kommentar

Jeg fallt for fargeversjonen, Svein Magne og like bildet veldig bra.Et tips er å prøve å flippe bildet horisontalt slik at det lyse partiet med døra kommer i venstre side.Da vil blikket lettere følge leseretningen og til slutt havne på de to som "har tatt seg en tur ut"Dette vil også holde blikket i ro på de to.Slik det er nå så går blikket noe fram og tilbake mellom de to personene og døra. :)

Takker, Birger! :)

Hadde ikke tenkt på det med flipping. Prøvde det nå! Ingen dårlig idé, det du! ;)

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...