Gå til innhold

Forsterker med nettverkstilkobling eller HD


Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg har lest om forsterkere/recievere med ethernet mulighet (helst trådløst) men husker ikke hvem og klarer ikke google meg til noe fornuft. Noen som vet hvem som leverer dette.

 

Hifi-centeret har reklame i siste Lyd og bilde med en TEAC reklame hvor det skrytes av at Legacy serien skal kunne dette, men jeg har tilgode å finne denne recieveren med spec på nettet.

 

Ettersom jeg har kommet nokså langt med å rip'e CD'ene over til MP3 er det nærliggende å kunne accessere dem fra et stereoanlegg. Tenkte en stund på å bygge en mini-itx sak, men et krav er å kunne kjøre alle funskjoner via (en moderat størrelse) fjernkontroll (dvs volum, CD-, MP3-, radio-kontroll).

 

Alternativt til å ha MP3 liggende på en server må være å ha HD i recieveren og kunne ha denne som 'ekstern disk' mot serveren.

 

Er dette bare drøm eller har fremtiden kommet til en hifipusher nær oss ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers har Thompson lasert en PC-DVD-MP3 spiller- sak til ca 7000 kroner. Kanskje det er noe slikt du leter etter?

 

Mja... Kanskje. Har du noen link ?

 

2 Nøkkelord ellers til ønsket reciever:

Vifteløs

Damevennlig (liten fysisk størrelse og lett betjenbar*)

 

 

* Jada, jeg vet at det er litt kvinde-diskriminerende men 'den ildsprutende dragen' hjemme har ikke diplomoppgave fra tekniske studier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...