Gå til innhold

battlefield 3: Gm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Conquest Large ( Maps som ofte tilater jagerfly,helikoptere,alt av tanks og biler )

 

Conquest (det samme som over men begrensa hvor stort mappe er )

 

Conquest Assault Large (Usikker på hva dette er men trur det ene laget starter med alle basene)

 

Conquest Assault (samme som over men med mindre maps)

 

Rush (Armere og disarmere bomber,Attackers og defender annenhver map)

 

Squad Rush (Orginalt er det 4vs4 i rush mode som er beskrivet over)

 

Squad DM (orginalt 4vs4 team deathmatch)

 

Team DM ( Ofte spilt med 16 og 32 spillere på mindre maps ofte uten tanks/fly/heli)

 

Team DM 16 Players (samme som over )

 

Gun Master (Gungame du starter med 1 pistol og dreper med den og får ny pistol)

 

Conquest Domination ( Små maps med rask overtakelse av flagg)

 

Tank Superiority ( Man skal holde og beskytte 1 flagg på en stor map med masse tanks)

 

Scavenger ( du har kun pistol men kan finne våpen rundt på mappet med lite ammo)

 

 

Jeg spiller ofte Rush eller conquest large hvor jeg liker og prøve meg mot tanks og fly via og være engineer. Liker også og spille med folk og være litt taktisk når vi skal ta over baser og ta ut evt tanks.

 

+ at man har jo Assult(medic), Support ( ammo ) , Sniper ( spotter ), Engineer ( anti tank)

og spørs litt hva man spiller åssen taktikken blir. Eller om man foretrekker og kjøre tanks eller fly noe jeg ikke er så glad i selv.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Conquest Large ( Maps som ofte tilater jagerfly,helikoptere,alt av tanks og biler )

 

Conquest (det samme som over men begrensa hvor stort mappe er )

 

Conquest Assault Large (Usikker på hva dette er men trur det ene laget starter med alle basene)

 

Conquest Assault (samme som over men med mindre maps)

 

Rush (Armere og disarmere bomber,Attackers og defender annenhver map)

 

Squad Rush (Orginalt er det 4vs4 i rush mode som er beskrivet over)

 

Squad DM (orginalt 4vs4 team deathmatch)

 

Team DM ( Ofte spilt med 16 og 32 spillere på mindre maps ofte uten tanks/fly/heli)

 

Team DM 16 Players (samme som over )

 

Gun Master (Gungame du starter med 1 pistol og dreper med den og får ny pistol)

 

Conquest Domination ( Små maps med rask overtakelse av flagg)

 

Tank Superiority ( Man skal holde og beskytte 1 flagg på en stor map med masse tanks)

 

Scavenger ( du har kun pistol men kan finne våpen rundt på mappet med lite ammo)

 

 

Jeg spiller ofte Rush eller conquest large hvor jeg liker og prøve meg mot tanks og fly via og være engineer. Liker også og spille med folk og være litt taktisk når vi skal ta over baser og ta ut evt tanks.

 

+ at man har jo Assult(medic), Support ( ammo ) , Sniper ( spotter ), Engineer ( anti tank)

og spørs litt hva man spiller åssen taktikken blir. Eller om man foretrekker og kjøre tanks eller fly noe jeg ikke er så glad i selv.

 

såpass mye ja,kjempe bra beskrivelse,er ikke mange dagene siden jeg kjøpte det,men ser også att man får kjøpt premium noe jeg ikke har.Men jeg spiller for det meste Conquest,mye og lære enda :) men lærer fortere om jeg har noen og spille med tror jeg :)

Lenke til kommentar

såpass mye ja,kjempe bra beskrivelse,er ikke mange dagene siden jeg kjøpte det,men ser også att man får kjøpt premium noe jeg ikke har.Men jeg spiller for det meste Conquest,mye og lære enda :) men lærer fortere om jeg har noen og spille med tror jeg :)

 

Du kan adde meg på skype F.erksen eller på origin Eriksendrul, Premium er og anbefale siden 80% av serverne har premium

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...