Gå til innhold

[Løst] Log over forbindelse til ruter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har satt opp ruteren min med OpenWRT som sender logger til en syslog-server på nettverket mitt. Her kan jeg få oversikt over alt av informasjon, inkludert det du spør etter. Det er nok vanskelig å få hentet ut denne informasjonen hvis du ikke har gjort noe for å samle på den i forkant.

Lenke til kommentar

Viser seg at det er Windows 7 som kjører på laptop. Hensikt med log er å logge hvor ofte laptop logger seg på et trådløst nett. Kan det installeres noe programvare på den laptop'en det gjelder som lager en logg på dette. Eventuelt finnes det innebygde muligheter i Windows 7 for dette.

 

Etter å ha sett på ruteren så kan jeg ikke se at det er noen muligheter for dette på denne.

Lenke til kommentar

Viser seg at det er Windows 7 som kjører på laptop. Hensikt med log er å logge hvor ofte laptop logger seg på et trådløst nett. Kan det installeres noe programvare på den laptop'en det gjelder som lager en logg på dette. Eventuelt finnes det innebygde muligheter i Windows 7 for dette.

 

Etter å ha sett på ruteren så kan jeg ikke se at det er noen muligheter for dette på denne.

 

Du har systemlogger på Windows. De er ikke så artige å lese, men du kan hente ut informasjon du er ute etter der. Sjekk Event Logs. Det ligger på Start-menyen din ett sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...