Gå til innhold

BK: Cold beach


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det ikke mye å "sette fingeren på"! Kanskje er det derfor at nettopp dette blir den første kommentaren? Bildet har fine farger, fin natur og ikke minst; en omtrent ferfekt komposisjon. Så; hva vil fotografen fortelle med dette bildet? Hva gjør meg/oss engasjert? Dette er et spørsmål vi/oss fotografer stadig må stille oss. Hva VIL vi med bildet?

Lukkertiden gjør at vannet får et silkeaktig "look" mot stranden. Pastellfarger. Forgrunn, bakgrunn virker perfekt. Fin plassering av objekter. Takk for at jeg fikk se.

Lenke til kommentar

Her er det ikke mye å "sette fingeren på"! Kanskje er det derfor at nettopp dette blir den første kommentaren? Bildet har fine farger, fin natur og ikke minst; en omtrent ferfekt komposisjon. Så; hva vil fotografen fortelle med dette bildet? Hva gjør meg/oss engasjert? Dette er et spørsmål vi/oss fotografer stadig må stille oss. Hva VIL vi med bildet? Lukkertiden gjør at vannet får et silkeaktig "look" mot stranden. Pastellfarger. Forgrunn, bakgrunn virker perfekt. Fin plassering av objekter. Takk for at jeg fikk se.

 

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...