Gå til innhold

Utvide prisguiden


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

er ikke prisguiden slik at man kan søke på hva pokker man vil? Trodde den henta data rett fra webshopene jeg.

 

Men er det noen som stoler på denne prisguiden? Selv må jeg alltid sjekke selv og det er ikke så mange webshops i Norge at det er særlig stor jobb. Komplett, PS Data, Databutikken, PC Utstyr, Multicom og ITbutikken er alt jeg sjekker. Jeg stoler(øøh?) på dem og har jeg sett i alle de vet jeg at jeg ikke kjøper et produkt til blodpris. Om jeg kunne spart 27 kr så er ikke det så viktig.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-10-17 17:26, formannen skrev:

Jeg mener at Hardware.no har en ganske bra prisguide, men de bør få mere varer inn i det. Spesielt under mp3spillere. Se på
og lær...

:smile:


 

Takk for tilbakemeldingen!

Hyggelig med positive tilbakemeldinger :smile:

 

Vi har innsett at vi er alt for dårlig til å oppdatere med nye produkter. Derfor tester vi nå ut et nytt system hvor DU kan legge inn de produktene du ønsker i prisguiden.

Dette kan du gjøre på https://prisguiden.no/forslag.php

Produktet blir dermed registrert i vår database, og vi går inn å godkjenner din posting før søkemotoren kan hente inn prisen på produktet neste natt.

 

Vi håper at dette er en tjeneste som vil gjøre prisguiden enda bedre, og at DU som leser tar initiativ til å legge inn produkter du ønsker at vi skal sammenligne pris på.

 

Lykke til!

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-04 21:12, jerv skrev:

Prisguiden blander ofte sammen f.eks gf2 pro/400 kort og gf2 mx/400 kort...

Men det er vel sikkert mere på grunn av inkonsekvent navngiving av varene hos webshoppene eller noe sånt...


 

Det er veldig vanskelig å kunne hente ut rett produkt til enhver tid når man tar i betraktning at vi henter ut priser fra 32 webshoper, og merkingen varierer sterkt.

Bare sørg for å sjekke at originalteksten på produktet stemmer med det du er på jakt etter. (originalteksten vises i kursiv under produktnavn/webshopnavn).

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-04 21:23, Anders Leipsland skrev:

er ikke prisguiden slik at man kan søke på hva pokker man vil? Trodde den henta data rett fra webshopene jeg.


 

Jo, i fritekstsøket kan du søke på akkurat de produktene du selv ønsker. Prislistene i prisguiden oppdateres hvert natt.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...