Gå til innhold

facebook med galaxy note 10.1


Djmolvi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en galaxy note 10,1. På facebook klarer jeg ikke å se video lastet opp der. Får beskjed om å laste flashplayer, men klarer ikke å laste den. Hva må jeg gjøre nå for å kunne se video på facebook.

 

Var ikke noe annrt plass jeg fikk svar. Begynner å haste litt

 

Bruk facebookappen da funker det. Nettbrettet støtter ikke adobe flash player, derfor kan du ikke se film gjennom nettleserne.

 

Du kan evt. Skrive m.facebook.no i nettleseren da går du gjennom siden som er tilpasset mobiler. Da funker det ;)

Endret av M.K.E.A.
Lenke til kommentar

 

 

Bruk facebookappen da funker det. Nettbrettet støtter ikke adobe flash player, derfor kan du ikke se film gjennom nettleserne.

 

Du kan evt. Skrive m.facebook.no i nettleseren da går du gjennom siden som er tilpasset mobiler. Da funker det ;)

 

Takk. Skal prøve det nå

Lenke til kommentar

Jeg syns Facebook - appen er søppel. Å bruke nettleseren er mye bedre. Men at man ikke kan se filmer er klart et minus. Vil det komme flashstøtte for slike enheter?

 

Som sagt kan du skrive m.facebook.com i nettleseren da kommer du til mobilversjonen av nettsiden. Denne kan du se filmer på. Fler og fler lager nok sider som er tilpasset nettbrett. dagbladet har f.eks gjort dette tablet.dagbladet.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...