madsbs Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Jeg har innstalert en ny dvd-rom i pcen min, og lurer på hvordan program jeg skal bruke når jeg skal avlese dvder? har windows media player, men den er ikke "klargjort" for dvd-svspilling. hvordan program kan jeg evt. laste ned for at jeg kan avspille dvder? kjøpte en bulk-dvd, så det fulgte ikke noe cd eller lignende... håper på svar! :-?
Bach Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 PowerDVD fungerer bra og har alt av nødvendige codec'er. Da kan du også spille av filmer med MS Mediaplayer. Feks hos PSData for 125,-. Eller du kan laste ned og betale med kort. http://www.gocyberlink.com/english/index.jsp Finnes "gratis" avspillere, men de forutsetter ofte et fungerende sett codec'er. Og pga masse lisensstyr (feks Dolby) er de som fungerer i beste fall i gråsona. Nok om det... Jeg synes ihvertfall ikke det er verdt knøleriene å stable på beina et sett codec'er når "skikkelige" avspillerprogrammer er såpass billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå