Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenke jeg skulle lage en post der man kan skrive hvordan man kan tjene noen ekstra kroner på nett! Det er mange sider som sier du får mye, men som viser seg og ikke være noe spess. Har du en side du har tjent penger på? Kom med den, skriv gjerne hvor mye du tjente :D

Begynner jeg.

 

Brevkvalitet.com

Her er det posten som ved hjelp av quotas har laget en side hvor de tester hvor lang tid det tar før brevene kommer fra dit til dit og hvordan servicen er. Det eneste du gjør er:

-Å sende opptil 7 brev til andre deltakere.

-Motta opptil 10 brev i uken fra andre deltakere.

-Taste inn på brevkvalitet hver gang du sender og mottar brev.

-Sende tilbake transponderene som ligger i noen av brevene du mottar.

Frimerker tenker du kanskje på. Men det er ikke noe problem siden alle brev du skal sende allerede er frankert.

Her har jeg tjent 220,- på en måned hvor jeg bruker kanskje 5minutter hver dag.

 

Takk! Kom gjerne med flere forslag på hvordan tjene penger! :D

Endret av Hårek
Fjernet link og referal.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Tenke jeg skulle lage en post der man kan skrive hvordan man kan tjene noen ekstra kroner på nett! Det er mange sider som sier du får mye, men som viser seg og ikke være noe spess. Har du en side du har tjent penger på? Kom med den, skriv gjerne hvor mye du tjente inv_biggrin.gif

Begynner jeg.

 

Brevkvalitet.com

Her er det posten som ved hjelp av quotas har laget en side hvor de tester hvor lang tid det tar før brevene kommer fra dit til dit og hvordan servicen er. Det eneste du gjør er:

-Å sende opptil 7 brev til andre deltakere.

-Motta opptil 10 brev i uken fra andre deltakere.

-Taste inn på brevkvalitet hver gang du sender og mottar brev.

-Sende tilbake transponderene som ligger i noen av brevene du mottar.

Frimerker tenker du kanskje på. Men det er ikke noe problem siden alle brev du skal sende allerede er frankert.

Her har jeg tjent 220,- på en måned hvor jeg bruker kanskje 5minutter hver dag.

 

Takk! Kom gjerne med flere forslag på hvordan tjene penger! inv_biggrin.gif

 

 

Hei, bare lurer bruker du enda denne ? for isåfall har du løyet på alder , jeg snakket med mine foreldre som sa nei pga det va 18 års grense :( hva kan jeg gjøre

Lenke til kommentar

Drop shipping.

 

Dette går ut på at du legger ut en annonse ett eller annet sted på internett hvor du selger en (eller fleire) gjenstand(er). Hvis noen kommer og bestiller denne gjenstanden fra deg, så må dem oppgi navn, adresse og mobilnummeret sitt. Du sender informasjon tilbake om hvordan dem skal betale for gjenstandene dem kjøper (direkte bankoverføring, Pay Pay, bitcoins eller den metoden du mener er aller best) og kunden overfører pengene til din bank konto. Du bestiller gjenstand(ene) fra en eller annen nettbutikk og sender produktene direkte til den adressen som kunden har oppgitt.

 

For eksempel: Du finner en eller annen film hos CDON som koster 149 kroner, og du legger ut denne til salgs ett eller annet sted for 200 kroner. Når noen kommer og bestiller denne filmen fra deg, så kjøper du denne filmen fra CDON og sender den direkte til adressen som kundene oppgir.

 

Eller hvis du finner en bærbar datamaskin til for eksempel 3999 kroner, fra for eksempel Net on Net, og du legger denne bærbare datamaskinen til salgs for 5000 kroner. Hvis noen kommer og ønsker å kjøpe denne datamaskinen så må dem overføre 5000 kroner til deg, og du bruker 3999 av disse pengene på å bestille den bærbare datamaskinen. Som du sender direkte til den personen som ønsker å kjøpe maskinen. Dermed har du tjent litt over 1000 kroner.

Endret av WeirdFace
Lenke til kommentar

Tenke jeg skulle lage en post der man kan skrive hvordan man kan tjene noen ekstra kroner på nett! Det er mange sider som sier du får mye, men som viser seg og ikke være noe spess. Har du en side du har tjent penger på? Kom med den, skriv gjerne hvor mye du tjente inv_biggrin.gif

Begynner jeg.

 

Takk! Kom gjerne med flere forslag på hvordan tjene penger! inv_biggrin.gif

 

 

Jeg veit om ett nettsted som gir poeng tilbake hvis jeg handler i noen av nettbutikkene som dette nettstedet samarbeider med. Da må man opprette en profil ved dette nettstedet, og må logge seg inn der, gå til oversikten over alle nettbutikkene som dem samarbeider med, og klikke på den nettbutikken som jeg har lyst til å handle litt hos. Hvis jeg ikke husker å logge meg inn på dette nettstedet først og går via denne til nettbutikkene, så får jeg null og niks poeng tilbake igjen...

 

Det er ikke slik at jeg får noen kroner og øre direkte til bank-kontoen min. Men når jeg har samlet opp nok poeng, så kan jeg bruke disse poengene på å bestille gavekort fra det nettstedet hvor jeg opprettet en profil før jeg begynte å handle i de forskjellige nettbutikkene. Dessuten har jeg kommet frem til et opplegg hvor jeg ikke behøver å bruke masse penger for å få igjen noen poeng fra dette nettstedet. En av butikkene som dette nettstedet samarbeider med er Expedia.no som gir ni ( 9 ) prosent tilbake på alle bestillinger. Dersom jeg bestiller en overnatting ved ett eller annet hotell via Expedia.no for 1 000 kroner, så får jeg 90 poeng tilbake igjen. Greia er at så snart jeg har fått disse nitti poengene, så kan jeg avbestille heile oppholdet fra Expedia.no. Dermed får jeg tilbake de 1 000 kronene som dette hotell-oppholdet ville ha kostet meg, men jeg får likevel beholde de nitti poengene.

 

Da er det bare å samle opp så mange poeng som overhodet mulig, og disse poengene kan jeg bruke på å bestille forskjellige gavekort fra det nettstedet som jeg måtte opprette en profil hos før jeg begynte å handle i nettbutikkene deres. Det er mange forskjellige nettbutikker jeg kan få gavekort fra, for eksempel CDON, Burger King, gymgrossisten eller KappAhl, ( Bare for å nevne noen få) Gavekortene kommer etter noen dager, rett i postboksen til meg. Deretter er det bare å handle i vei. Denne metoden gir kanskje ikke penger rett på bank-kontoen, så jeg tjener ikke penger i den forstand. Men jeg får i stedet igjen masse poeng som jeg kan bruke på gavekort til forskjellige nettbutikker. Så jeg får på en måte betalt i form av filmer, musikk eller mat og drikke, ( alt etter hvilken nettbutikk jeg bestilte gavekort fra.)

Endret av WeirdFace
Lenke til kommentar

Finnes mange spillselskaper, bettingselskaper og lignende som har behov for norsk support. Det er faktisk en jobb, og du kan fort finne noe spennende der som både er morro, erfaringsrikt og godt betalt.

 

I tillegg har du Google Adsense, hvor det er mulig å tjene penger gjennom reklame på nettsider. Registrer deg en bøtte med domene, og fokuser litt på SEO så tror jeg du kan tjene litt. Jeg skal i alle fall prøve meg på dette, venter enda på godkjennelse av Adsense konto.

 

Hva heter den siden som har sammarbeidsavtale med expedia?

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Finnes mange spillselskaper, bettingselskaper og lignende som har behov for norsk support. Det er faktisk en jobb, og du kan fort finne noe spennende der som både er morro, erfaringsrikt og godt betalt.

 

I tillegg har du Google Adsense, hvor det er mulig å tjene penger gjennom reklame på nettsider. Registrer deg en bøtte med domene, og fokuser litt på SEO så tror jeg du kan tjene litt. Jeg skal i alle fall prøve meg på dette, venter enda på godkjennelse av Adsense konto.

 

Hva heter den siden som har sammarbeidsavtale med expedia?

 

Jeg ville ikke nevne noen navn i innlegget mitt for da risikerer jeg at diskusjon.no anser dette som reklame eller spam, og da kan dem finne på å slette heile innlegget mitt. Dersom noen er interesserte i denne siden, så kan dem sende meg en personlig melding, og så kan jeg sende dem en lenke til denne siden tilbake igjen...

 

Men det er ikke bare Expedia.no som denne siden samarbeider med, Dersom man går via denne siden og oppretter en profil hos match.com så får man fem poeng. Det er heilt gratis å opprette en profil hos match.com, og det er ikke slik at man betale for ett eller annet abonnement.

Endret av WeirdFace
Lenke til kommentar

Dere burde starte høyere enn å gjøre surveyd eller kvalitetssjekke brev---timelønnen er for lav, så du vil tjene mer på McDonalds eller Kiwi.

 

Hvis du ønsker å tjene penger på nett, bør du sjekke ut Google Adsense, affiliateprogram eller CPA/CPD. Lag en nettside, få trafikk og deretter melk den for penger. Det finnes forøvrig mye gratis bra info på nettet, har selv bladd gjennom denne: http://25passiveincome.com, og den summerer opp mye av de metodene jeg selv har brukt. Nå er jeg nybegynner selv da, men tjener en grei sideinntekt på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...