Gå til innhold

Er det mulig å få Staten til å fungere i Norge?

Etter nesten 200 år med kontinuerlige fadeser er det naturlig å spørre:  

28 stemmer

1. 1. Er det mulig å få Staten til å fungere i Norge?

• Ja
      18
    • Nei
      9
    • Vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og ut fra svært mange av dine tråder , er det meste galt her i landet, så jeg foreslår at du emigrerer. Norge klarer seg bra uten deg og noen av dine meningsfeller.

Forslaget kommer litt i seneste laget, og er også irrelevant for argumentet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ut fra svært mange av dine tråder , er det meste galt her i landet, så jeg foreslår at du emigrerer. Norge klarer seg bra uten deg og noen av dine meningsfeller.

Ja tenk om alle som ikke var fornøyde med noe i landet bare flytta ut isteden for å prøve å løse problemet. Standardargumentet det der.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan vel berolige alle med at flertallet foreløbig ser ut til å tro at det ER mulig å få Staten til å fungere.

Til og med noen (offentlig ansatte?) har gitt uttrykk for at Staten ALLEREDE fungerer (for dem?)!

Kun 1/3 tror hele prosjektet er dømt til å mislykkes.

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Skrevet

Ja tenk om alle som ikke var fornøyde med noe i landet bare flytta ut isteden for å prøve å løse problemet. Standardargumentet det der.

Det er ikke mange i Norge, som er like missfornød som Skatteflyktning. Så det vile i så tilfelle, ikke bli mange emigrasjoner av denne grunn. Jeg ønsker Skatteflyktning og de få andre, lykke til med emigreringen! :) Hvor skal dere foresten flytte? :)

At ikke alle får det som de ønsker, er noe annet. Selv ikke makteliten får det. Det er dette som er demokrati!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...