Kaudervelsk Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Hvis jeg har en bachelor i økad og vurderer master i revisjon eller økonomi og ledelse, vil det da være noen fordel for meg og også gjøre ferdig en bachelor i revisjon? Altså sånn at jeg får både en bachelor i økad og revisjon og en master.H ar lyst til å jobbe med revisjon.
Arne Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Fordel ift inntak eller fordel ift kunnskaper?
Kaudervelsk Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Skrevet 18. februar 2013 fordel i forhold til karrieremuligheter
Trådstarter Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 Det er nok ikke verdt 3 år ekstra studier for å ligge igjen med minst 2 bachelor. Jeg hadde helt klart valgt en master i regnskap og revisjon. 2
Kaudervelsk Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Skrevet 20. februar 2013 Det er nok ikke verdt 3 år ekstra studier for å ligge igjen med minst 2 bachelor. Jeg hadde helt klart valgt en master i regnskap og revisjon. For meg vil det ikke bli 3 år ekstra, men ( ifra hvor jeg er nå) 60 studiepoeng ekstra og ikke lengre tid, siden jeg har tenkt til å ta endel av det paralellt. Spørsmålet er iidlertid, får jeg igjen for det ektra arbeidet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå