Gå til innhold

"Android TV Box" fra ebay. Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Noen som hvet hvordan de "Android HD Playerene" fra ebay og dx.com er?

 

Ser de finnes som "minnepenn" størrelse og større versoner. I de større versonene så er innmaten ganske lik ser jeg. 1GHZ cpu, 1GB Ram, USB, HDMI++.

 

http://dx.com/c/cons...-hd-players-191

 

Noen som har erfaringer med dette? Er jo supert med en sånn liten boks og android. Laste ned film, spille av film, musikk, bilder osv, Spotify, Netflix, og alt annet som finnes til android.

 

Eneste minuset er strømadapteren. Men det finnes til en billig penge på clas ohlson.

 

Skal nok kombineres med Et logitech tastatur med tuchpad evt.

Endret av Lukilock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg kjøpte en Rikomagik MK802 IIIS som jeg har testet ut nå. For min del, dekker den ikke behovet mitt fordi den ikke fungerer optimalt til alt.

 

Her er mine funn foreløpig:

 

- Spotify: Fungerer meget bra

 

- Netflix: fungerer ganske bra, med unntak av at det lyd og bilde er bittelitt ute av sync. Tok litt tid før jeg la merke til det, men nå er det litt irriterende.

 

- Avspilling av egne selvfilmede klipp: Ikke bra. Jeg filmer en del i full HD med GoPro kamera og videkamera i full hs oppløsning. Avspilling av dette på Android TV boksen går hakkete, mens det er helt "smooth" på PC.

 

- Bilder: Fungerer helt fint

 

Andre ting: Jeg kjøpte strømadapter i tillegg fordi det ble anbefalt istedenfor å få strøm igjennom USB kontakten på TV'en. Den ble bare liggende fordi jeg ikke merket forskjell på hastighet med og uten.

 

Det har også vært en del snakk rundt om ustabilt trådløst nettverk. Det har jeg ikke hatt problemer med på denne pinnen.

 

For meg er det viktig å kunne bruke alle de ovennevnte funksjonene i en og samme boks. Derfor blir nok denne lille pinnen liggende i skuffen, desverre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mk809 ii er nok litt bedre tror jeg.Har snakket med mange som er veldig fornøyde med den

Og i tillegg kommer med 8 gb ,bluetooth og man kan koble 32 gb sd kort + 1 TB ekstern HDD

Har tenkt å kjøpte den selv men har ikke prøvd den enda.

Kommer med flere kommentarer senere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...