Sealine Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Hei alle sammen. jeg har et Sapphire Radeon 9500 PRO liggende her hjemme, og skal imorgen bestille resten av PC'n spm består av følgende: Abit NF7-S 2.0 AMD Athlon xp2500+ Thermaltake Vlocano 11 Geil Golden Dragon pc3500 512MB (x2) Seagate Barracuda 80GB S-ATA Sony CD-Brenner Sony DVD-Rom og lurer på om jeg kan klare og senke temperaturen om jeg setter på en GFX Kjøler på radeon 9500PRO kortet mitt? Kan noen si meg om det er noen på microplex som passer? PS: det må være Thermaltake , hvis ikker er det ingen vits -Powered by thermaltake- takk på forhånd.
maedox Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Du kan ikke bruke Zalman altså? Denne er genial. Bare sette på ei 80mm vifte med Thermaltake CoolMod grill på. :wink: Sånn teoretisk sett blir ikke temp. inni kabinettet lavere selv om du bytter vifte på skjermkortet vet du. D er luftgjennomstrømningen i kabinettet som sørger for d. :wink: Ellers har du jo denne. Men den bråker en del.
Typhon Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Hvorfor må det værra thermaltake? bare lurer
Sealine Skrevet 14. september 2003 Forfatter Skrevet 14. september 2003 Hvorfor må det værra thermaltake? bare lurer egentlig ingen spessiel grunn, bare det at jeg syntes det hadde vært greit om alle småting i kabinettet kunne være av samme merke Men du andre som svarte, du viste meg en Thermaltake GFX Kjøler, den du sa bråket litt. Kan du svare med 100% sikkerhet på at den passer oppå et Sapphire Radeon 9500 PRO kort? (btw, det er en vifte på kortet fra før)
maedox Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Se her da: http://www.thermaltake.com/products/chipse...et/heatpipe.htm Jeg garanterer selvfølgelig ingenting. Men jeg regner jo med Thermaltake er såpass smarte at de lager noe som passer R9500, siden d er et veldig populært kort. Send mail til Microplex og spør. De vet d, og svarer raskt. Du må jo selvfølgelig ta av kjøleren som allerede sitter på kortet. Men d ser du jo utifra monteringsanvisninga som følger med kjøleren. Hvis du ikke overklokker kortet ditt, vil d nok funke bra å bare koble fra vifta på den Tt kjøleren. Personlig hater jeg små "turbo" vifter. Lager sånn utrolig irriterende høyfrekvent lyd som regel. Hvis du ikke bryr deg om lyd, gå for Tt, ellers velger du Zalman. edit: 3dfxcool.no er forresten litt billigere enn microplex på den Zalman kjøleren + at de har den originale vifta inne.
Sealine Skrevet 14. september 2003 Forfatter Skrevet 14. september 2003 takker for svar. Jeg trenger i tilleg litt gode tips til strømforsyning til den nye pcn(offtopic) er AOpen 400w http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=175&g1=2...30&l=2&lantall= et bra valg, eller ville dere heller valgt denne: http://www.netconnection.no/lucys/produkte...ter/W0008R.html ? Mvh Petter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå