Gå til innhold

Trenger hjelp på å finne rett skianlegg.


code

Anbefalte innlegg

Hei, har en god periode fri om 1mnds tid og håper vinterføre på skianleggene i Norge forsatt er brukbar. Tenkte på en 4-7 dagers tur og ser da at det er viktig at det er rette anlegget for meg og mine venner.

 

Viktigste vi ser etter er parken, men den kan ikke være for vansklig, vi holder oss unna fleste bigjumps. Håper på et godt utvalg med små/medium store kickers og et greit utvalg med enkle rails. Pipe kjører vi ikke.

 

Ser helst at det er gondol/sitteheis, men det er ingen must.

 

Viktig at det er snowboard vennelig anlegg, vært på flere anlegg hvor det er flere steder hvor dem på brett må gå til nestebakke/heis på grunn av lite helling.

 

Akkurat kommet fra Levi i Finland hvor parken var stor, men ut av alle 40? Tingene dem hadde så var 5 stk som ikke var for advanced.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skal hvertfal på strandafjellet om en måneds tid... :-) Det ligger i stranda kommune, i møre og romsdal.

40 min kjøring fra Ålesund.

 

www.strandafjellet.no

 

Parken på Strandafjellet er ok for trening.

Man har og Fjellsetra (www.sunnmorsalpane.no) som ligger 10 min unna strandafjellet. Der er parken noe bedre, med litt flere rails og litt mindere hopp.

 

Det Strandafjellet kanskje er mest kjent for er likevel offphist og pudderkjøring. Der er de blandt de beste i verden.

Bla. Trostein Horgmo har kjørt en del i parken på strandafjellet.

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...