Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger hjelp til noe.

 

Jeg har en iPhone 3G, med nyeste versjon, 4.2.1

Jeg hadde nylig problemer med den, så jeg måte gjenopprette den.

Da mistet jeg en del programmer, f.eks snapchat, og instagram.

 

Når jeg var ferdig med å gjenopprette den, prøvde jeg å laste ned de to via appstore, men det funket tydligvis ikke, måtte ha en nyere vesjon av iPhone for å laste ned de, men jeg hadde jo de for en dag siden!

Hvorfor får jeg ikke lastet de ned?

Trenger hjelp!! :)

post-186387-0-66667200-1360506316_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke lastet ned da nyeste versjon av programmet krever iOS 5 for å fungere. Men om du har synkronisert i iTunes kan du få inn programmet derfra

Itunes sier det samme.. at jeg trenger en nyere versjon, problemet er at jeg har den nyeste

 

Fordi versjonen som ligger på App Store sikkert er nyere enn den du hadde på telefonen tidligere. Prøvd å legge inn en gammel backup?

Hvordan?
Lenke til kommentar

Da har du nok nyeste versjon lagret i iTunes også, dermed har du ikke versjonen som sist fungerte lagret. Backups lagrer ikke apps, det gjør itunes separat.

 

Det eneste du kan gjøre er å jailbreake iPhonen din også piratkopiere en eldre versjon av snapchat. Det er eneste mulighet for å installere eldre versjoner av programmet, da AppStore kun gir tilgang til nyeste versjon. Siden programmet er gratis er det ikke piratkopiering i så måte, men eneste du kan gjøre for å få tilbake programmet.

 

Spørsmålet er om den versjonen fremdeles fungerer, da de kan ha endret noe drastisk som krever nye APIer tilgjengelig i iOS 5.

 

Latias: iOS 5 og 6 er ikke tilgjengelig for iPhone 3G. Kun 3Gs og nyere.

 

Hvis jeg var trådstarter hadde jeg nok heller kjøpt en ny mobil, da iPhone 3G begynner å bli veldig treg og gammel, dessuten dropper flere og flere apps støtte for enheten.

Endret av p-trus
Lenke til kommentar

Da har du nok nyeste versjon lagret i iTunes også, dermed har du ikke versjonen som sist fungerte lagret. Backups lagrer ikke apps, det gjør itunes separat.

 

Det eneste du kan gjøre er å jailbreake iPhonen din også piratkopiere en eldre versjon av snapchat. Det er eneste mulighet for å installere eldre versjoner av programmet, da AppStore kun gir tilgang til nyeste versjon. Siden programmet er gratis er det ikke piratkopiering i så måte, men eneste du kan gjøre for å få tilbake programmet.

 

Spørsmålet er om den versjonen fremdeles fungerer, da de kan ha endret noe drastisk som krever nye APIer tilgjengelig i iOS 5.

 

Latias: iOS 5 og 6 er ikke tilgjengelig for iPhone 3G. Kun 3Gs og nyere.

 

Hvis jeg var trådstarter hadde jeg nok heller kjøpt en ny mobil, da iPhone 3G begynner å bli veldig treg og gammel, dessuten dropper flere og flere apps støtte for enheten.

Takk! Får vel prøve å jailbreake den!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...