Gå til innhold

2 Player Bartop Arkademaskin (MAME ++) - Kommentarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser lovende ut! Vurderte noe liknende selv en kort periode, før jeg kom på hvor skuffet jeg har blitt hver gang jeg har dratt fram de gamle spillene fra 80- og tidlig 90tall.

 

Når det gjelder plexiglass har jeg brukt varmepistol. Satt plexiglasset fast i arbeidsbenken med et par solide tvinger og to stykk to-tom-fire. Deretter frem med varmepistolen på 10-15cm avstand, rolige bevegelser frem og tilbake til plexiglasset blir mykt. Da er det bare å bøye i veg. Her er det veldig greit å være to stykker, slik at en kan bøye samtidig som den andre varmer.

 

Husk utlufting, tror ikke det er videre sunt å puste inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ny update snart? :)

 

Heisann.

 

Hyggelig at du venter på update :)

 

Har ikke fått jobbet så mye som jeg ønsket med denne, men har hatt noe fremdrift. Skal prøveå få lagt ut en update med bilder om i dag eller i morgen.

 

Har NOK ikke prioritert denne loggen heller, da jeg oppfatter det som at det er liten interesse for denne typen bygg. Vurderer å flytte loggen over på denne siden her : http://forum.arcadecontrols.com/index.php?board=10.0

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har ikke vært særlig tid til å jobbe på denne i det siste.

Har kun festet noen småting i forbindelse med "lyskassen" på toppen. Ikke vits i å poste update på.

 

Neste nå er å kutte plexiglass til marquee og kontrollpanelet. Det over kontrollpanelet må også bøyes i 90 grader. Har aldri jobbet med plexiglass før, så "gruer" meg litt.

 

Etter det så er et snakk om masse jobb med sparkling, grunning og lakkering. Inkl masse pussing underveis :(

 

Så krysser fingrene og håper at det blir tid å jobbe mere på denne i tiden fremover.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...