Gå til innhold

Kommentar: ? Dette er dårlig kundeservice!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor har frem til nå brukt en billig Nokiatelefon med svart/hvit skjerm.

Hun har alltid vært kunder hos Telenor, og fant først ut at hun betalte mye mer enn nødvendig for abbonomentet etter at hun skiftet til iPhone.

 

Man forstår jo at Telenor tjener masse penger på at gamle kunder fortsetter å betale unødvendige summer for lite bruk, men tillitten til Telenor fikk allikevel et saftig trøkk.

God kundeservice, tillitsvekkende kundeservice, ville vært å ringt og fortalt om nye abbonomentsløsninger.

Skrevet

Som forbruker føler jeg du skal sjekke litt forskjellige tilbud på telefoni, forsikringer o.l. ca 1 gang per år. Men der er dessverre mange som bare kjører på for at de ikke gidder og sjekke.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...