Gå til innhold

Hvor bra er CoolerMaster Aero 7 Lite?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor bra CoolerMaster sin Aero 7 Lite-kjøler er. På en test kom den noe bedre ut enn den betydelig dyrere Aero 7+. Hvordan har dette seg? Er det noen som har denne kjøleren? Isåfall, hvor bra er den? Er den et bedre kjøp enn CoolerMaster Aero 7+? Prisforskjellen er jo på ca. 150 kroner, så hvis Aero 7 Lite er bedre, vil den jo være et røverkjøp. Noen meninger/erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også lest denne testen hvor den kom meget bra ut. Det følger med en spenningsregulator, slik at det er mulig å få forskjellig ytelse. Det er mulig den ene testen la mere vekt på ytelse en støynivå.

 

Såvidt jeg har fått med meg i en del tester av disse kjølerne, så støyer viften en god del på full guffe. men da er kjølingen til gjengjeld ganske ok. Et utdrag av denne testen: "As you can see from the results, the Aero Lite is quite effective at its highest setting of 3,600 rpm’s; the downside is that it’s also extremely loud at almost 40 dBA"

 

Hvis du får plass til en av disse kjølerne, så tror jeg neppe du gjør noen stor tabbe å kjøpe en av dem.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg nylig en slik kjøler , og det første som slo meg var :

"Damn , den er diger , og tung!!"

Det følger også med regulator som du enten kan montere i 2.5" floppy slot eller PCI bak Pc'en.

Vifta kjøler godt etter min mening.

For øyeblikket har jeg ikke overklokket min XP2100 , så jeg kjører vifta på laveste modus , da er den ikke spesielt hørbar.(ca. lydløs.)

Skrur jeg den på maks så synker prosessortemp. med ca. 5-6C hvis jeg husker rett , men da høres det ut som en ministøvsuger inne i kabinettet!

Bare spør hvis det er noe du lurer på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...