linndy Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Vet noen hvorfor man låser blikket?? er det en slaks sykdom?? jeg låser blikket veldig ofte, og folk sier det ikke er så bra. går det ann å gjøre noe med det??
BlueEAGLE Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Så lenge du ikke mister nøkkelen så gjør det vel ikke noe? Les: Hva i allverden er det du snakker om? Stirrer du på en ting veldig lenge?
linndy Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Skrevet 1. februar 2013 Så lenge du ikke mister nøkkelen så gjør det vel ikke noe? Les: Hva i allverden er det du snakker om? Stirrer du på en ting veldig lenge? trodde det var noe alle gjorde jeg men ja man kan stirre på en ting mange minutter før du kommer til verden igjen, som om hjernen slutter å tenke
BlueEAGLE Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Høres ikke ut som noe som er veldig vanlig. Kan nok være verdt å nevne for fastlegen din.
egen9 Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Jeg gjør det hele tiden hvertfall, spesielt i diskusjoner, kan høre hva du sier, og bruke litt tid på å finne et svar, folk tror jeg er helt borte xP
Saft Suse Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Fokuserer du på det du stirrer på, eller er bare blikket låst til noe mens du egentlig er inne i din egen fantasi i hodet? Sistnevnte er jeg notorisk for òg, og jeg finner da ingen fare med det.
Andrull Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Er jo helt vanlig om man Ikke er paranoid eller veldig stressa. At man kan tenke eller drømme seg litt bort høres da mer sunt enn noe annet.
linndy Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Skrevet 1. februar 2013 Er jo helt vanlig om man Ikke er paranoid eller veldig stressa. At man kan tenke eller drømme seg litt bort høres da mer sunt enn noe annet. men det kommer helt uventet, jeg kan stå med en kunde i butikken og plutselig låser blikket seg, så tar det litt tid før jeg er tilbake.
Andrull Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Ahh, såpass ja. Xd aja det hørtes ganske kjipt ut. :-S
linndy Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Skrevet 1. februar 2013 Ahh, såpass ja. Xd aja det hørtes ganske kjipt ut. :-S jaa det er jo veldig merkelig
TheHawk Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Sauestirr har de fleste fra tid til annen. Noen får det mer enn andre, men det er ikke noe farlig med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå