t_olsen_82 Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 etter at msn er fjernet fra min pc savner jeg veldig et varsel om at jeg får mail i hotmailen min. noen som vet om noen programmer jeg kan legge inn for å på et varsel? en type direkte link til mailen min??
HulkHaugen Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Hvis du bruker Google Chrome eller FireFox så har de tillegg/utvidelser/plugins/apps (alt ett hva du kaller dem) som kan gjøre dette for deg i nettleseren. Tror kanskje slike har kommet til Internet Explorer også, uten å være sikker. Hvis ikke må du ha en e-post klient som Outlook, Outlook Express(gratis i Microsoft Essentials sammen med MovieMaker, Messenger etc.) eller Mozilla Thunderbird. Ellers så kan du vel også synce mailen din på mobilen? Finnes drøssevis med apps til å gjøre det der...
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. februar 2013 Skrevet 10. februar 2013 opera har jo også mailleser med varsel i nettleseren...
Simkin Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Du kan vel fremdeles bruke Windows Live Mail?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå