Gå til innhold

Liten oppgradering av pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurte også på en ting til, vet at minecraft har 3d spilling, så støtter jo det skjermkortet jeg skal kjøpe 3d. Regner med briller ikke følger med? Eller følger det med et par "billige" briller? Ser at 3d-brillene er veldig dyre, så går det ann da å ikke få fullt ytelse, men brukbar, hvis jeg prøver med kino-3d-briller? Sorry for dumt spørsmål, men har ikke testa dette enda

Lenke til kommentar

Da har jeg fått satt den sammen og alt funker. Det fine var at braketten til vannkjølinga faktisk passet, men litt skeptisk så holder et øye med tempen på cpu, har ikke kjørt noe veldig hardt enda, men ligger på rundt 35-41 grader, som ikke er så ille?

Men 1 ting jeg lurer på, jeg får feilmelding om "cpu fan error", dette er vel fordi jeg har kobla lyset til vannblokka der cpu fan skal kobles til, dette er sabla irriterende hver gang jeg starter. Kommer videre inn på en slags bios og må boote fra hardisk. Noen som har en løsning på dette?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått satt den sammen og alt funker. Det fine var at braketten til vannkjølinga faktisk passet, men litt skeptisk så holder et øye med tempen på cpu, har ikke kjørt noe veldig hardt enda, men ligger på rundt 35-41 grader, som ikke er så ille?

Men 1 ting jeg lurer på, jeg får feilmelding om "cpu fan error", dette er vel fordi jeg har kobla lyset til vannblokka der cpu fan skal kobles til, dette er sabla irriterende hver gang jeg starter. Kommer videre inn på en slags bios og må boote fra hardisk. Noen som har en løsning på dette?

 

DU kan slå av CPU fan error i bios stortsett. 35-41 grader er gode tempereaturer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...