MysticoN Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Bruker telefonen til å høre på musikk når jeg er ute å kjører, men det plager meg litt at jeg må ta opp telefonen hver gang jeg skal bytte en sang. På Bose headsettet mitt er det en 3 knapper fjernkontroll som funker veldig bra så jeg lurer på om det finnes noe lignende men trådløst for å ha i bilen som kan festes på rattet eller andre plasser i bilen?
1BlueAnd1White Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 du kan kjøpe stereo med bluetooth, så kan du styre det som om du skulle styrt radioen
cossiemk1 Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Eller kjøpe en holder til telefonen din slik at du får den ved siden av stereoen feks... Men ja, det finnes fjernkontroll også: http://viewitem.eim.ebay.no/IR-Infrared-Wireless-Remote-Control-Controller-for-iPod-iPad-iPhone-3GS-4-4S/200801015304/item
MysticoN Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Skrevet 27. januar 2013 cossiemk1 - Dette likte jeg Du har vel ikke noe erfaring med denne? Er nå ikke så mye å tape på å prøve denne da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå