Gå til innhold

jOBS klar for det store lerretet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så traileren til denne, og det var virkelig horribelt. Det er så Hollywood at jeg får litt vondt.

Strengt tatt så klarer Kutcher serriøse roller også, han kan spille godt. Men jeg så et klipp av filmen og følte ikke helt at det var Steve Jobs som sto der.

 

På en måte må man bare akseptere slike filmer som dette. Skal det være historisk korrekt osv. bør det helst være i dokumentarformat. The Social Network var jo heller ikke historisk korrekt, men jeg synes ihvertfall denne var veldig bra. Likte spesielt stemningen i filmen, samt karakterene.

 

Men jeg har ikke veldig store forventninger til denne nye filmen jOBS eller JOBS eller hva den kommer til å hete. Men jeg tror ikke den blir elendig heller.

Lenke til kommentar

Strengt tatt så klarer Kutcher serriøse roller også, han kan spille godt. Men jeg så et klipp av filmen og følte ikke helt at det var Steve Jobs som sto der.

Har ikke sett noe særlig filmer med han, men jeg sier som deg at det var ikke Steve Jobs jeg følte jeg så. Det var mer Kutcher som (prøvde) å spille Jobs.

 

På en måte må man bare akseptere slike filmer som dette. Skal det være historisk korrekt osv. bør det helst være i dokumentarformat. The Social Network var jo heller ikke historisk korrekt, men jeg synes ihvertfall denne var veldig bra. Likte spesielt stemningen i filmen, samt karakterene.

Jeg aksepterer slike filmer, men jeg syns ikke noe særlig om de :p

Lenke til kommentar
Har ikke sett noe særlig filmer med han, men jeg sier som deg at det var ikke Steve Jobs jeg følte jeg så. Det var mer Kutcher som (prøvde) å spille Jobs.
Han er jo ikke den beste skuespilleren, men han er også langt i fra den dårligeste. Hva som ikke "klikket" helt med skuespillerprestasjonen hans vet jeg ikke sikkert, men jeg tror grunnen er at væremåten til Kutcher skinner igjennom skuespillet.

 

Jeg tror ihvertfall ikke at jeg har lyst til å se denne "jOBS". :p

 

 

Jeg aksepterer slike filmer, men jeg syns ikke noe særlig om de :p
Akkurat når det gjelder The Social Network må du da være enig i at det er en veldig god film. Altså, hvis du ikke henger deg opp i forholdet mellom filmen og historien. For meg assosierer jeg ikke den filmen spesielt særlig med Facebooks historie og ser på den som en egen fiktiv fortelling, noe en helst er. Regisøren uttaler selv noe i den duren at filmen egentlig ikke har noe med Facebook å gjøre, men heller et budskap om grådighet, vennskap, tillit eller noe sånt. Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...