Gå til innhold

Tele2 og internett oppsett til Nokia Lumia 920


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal prøve å holde meg i skinnet. Fordi jeg er meget frustrert og skuffet over Tele2.

 

Jeg kjøpte Noka Lumia 920 låst til Tele2 fastpris medium i 12.mnd. Problemet dukket raskt opp. Tele2 hadde ikke satt opp internett og mms oppsett til modellen. Jeg kontaktet kundeservice og de ba meg prøve internettoppsettet til windows phone 7.5. Det fungerte ikke. Nå i januar kom de med oppsett til windows phone 8. men det fungerer heller ikke til min modell.

 

Jeg klaget nok en gang til tele2. De responderte med å refundere 300 kr på neste faktura og videresendte meg til deres hjemmeside med oversikt over internettoppsett.

 

Jeg føler jeg ikke har fått noe god kundeservice og kundebehandling fra tele2. Jeg vil ikke anbefale tele2!

 

Er det noen som kan komme med forslag til hva jeg skal gjøre?

Skal jeg klage til forbrukerrådet?

Jeg er nokså fortvilet og frustrert. Jeg skjønner ikke at det skal være mulig å selge en mobil som er såpass avhengig av internett og det ikke er forhåndsinnstilt oppsett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe problem. gå inn i på tilgangspunkt å legg det inn manuelt. Gjort dette til flere av mine bekjente å alt fungerer som det skal.. Kundeservicen hos alle operatører er stort sett ræv, da det kun sitter stundenter som kun er der for å få betalt. kan jo ingen ting om servicefaget.. ta kontakt vis du ikke vet hva du skal ha inn av APN info

Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Det jeg har gjort nå er å betale meg ut av det låste abonnementet. Jeg har funnet ut at det lønner seg. Jeg betalte for mobilen 499 kr med tele2 fastpris M (499,. per mnd). Jeg har nå gått over til chess sjakk matt fri bruk for 399 per mnd. Prisen jeg måtte betale for å låse opp tele2 var 4200 kr. Det tilsvarer nesten det samme som jeg skulle kjøpt mobilen uten abonnement.

 

Jeg har fått en gedigen regning fra tele2 i posten siden jeg har roamet en del. Jeg skal prøve å ringe til dem (hvis jeg kommer gjennom) og argumentere for å ikke betale denne! Tror dere at det går?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...