Gå til innhold

Hva skal jeg trene? Nybegynner


Anbefalte innlegg

Hei, gutt 21 her.

 

Har en vekt på 80 og er 184 høy. Sluttet og røyke etter nyttår og har merket at røyksuge går over til et matsug. Har dermed gått opp i vekt den siste måneden. Føler meg ikke direkte feit, men mer utrent om man kan kalle det de. Jeg har da bestemt meg for og da starte og trene, men har de litt vanskelig med å vite hva jeg bør trene. Tanken min er og gå ned i vekt, og da kansje i etterkant starte rgelmessig styrketrening. Om det er en lur fremgangsmåte vet jeg ikke. Måle mitt nå i starten er og gå ned i vekt og miste fett i brystpari og mage. få en litt sunnere og finere kropp. Er foreløbig ikke medlem på et treningsenter, men jeg vurderer og starte om det må til. Målet mitt er og ha en fin normal kropp i 1 omgang.

 

Regner med at kosthold er like viktig som trening i slike tilfeller. Har lite erfaring med trening fra tidligere. kan ikke si at jeg har trent noe særlig før. Om noen har noen linker eller gode råd vil jeg gjerne ta dem imot slik jeg kan starte med rett trening og god info om kosthold. Jeg tenker da på et program jeg kan bruke til og komme i form til sommeren. Sommeren er ikke en deadline, men et mål jeg håper jeg kan oppnå en normal og trent kropp :)

 

Det er bare og spørre meg om dere trenger mer informasjon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...