Gå til innhold

Bytte vifte på cooler master hyper 212 evo


asle12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scythe Gentle Typhoon, Noctua og Noiseblocker er stort sett gode greier. Førstnevnte er forholdsvis billig i tillegg til at den er veldig populær, noe som ikke er uten grunn.Tviler på at det vil utgjøre noen markant forskjell med p/p. Faktisk tviler jeg på at du vil se noen stor forbedring på tempen i det hele tatt, men du vil nok oppnå samme resultat som nå, bare med mindre støy. De aller fleste vifter vil begynne å støye/høres over 1000rpm så hvis du ikke kan kontrollere dem bør du skaffe en som ikke overstiger dette. Den medfølgende viften er spesifisert til hele 2000rpm så den vil støye som en liten støvsuger på full guff.

Lenke til kommentar

Scythe Gentle Typhoon, Noctua og Noiseblocker er stort sett gode greier. Førstnevnte er forholdsvis billig i tillegg til at den er veldig populær, noe som ikke er uten grunn.Tviler på at det vil utgjøre noen markant forskjell med p/p. Faktisk tviler jeg på at du vil se noen stor forbedring på tempen i det hele tatt, men du vil nok oppnå samme resultat som nå, bare med mindre støy. De aller fleste vifter vil begynne å støye/høres over 1000rpm så hvis du ikke kan kontrollere dem bør du skaffe en som ikke overstiger dette. Den medfølgende viften er spesifisert til hele 2000rpm så den vil støye som en liten støvsuger på full guff.

Jeg har Asus p8p67 evo hovedkort og I7-2600k prosessor. Jeg kan styre cpu vifta på hovedkortet. Hvis jeg oppnår samme temperatur men midre støy så er det det jeg vil. Jeg er mer nøye på støyen enn tempen. jeg tenkte på en av disse 2 viftene. Hvilken ville du valgt

1. http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/kjoling/vifter/noctua-nf-s12bflxsilentcase120mm/178836.7065/

2. http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/kjoling/vifter/noctua-nf-s12bulnsilentcase120mm/125008.7065/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...