Gå til innhold

bluetooth håndsett som sitter godt og har god lyd?


twarr

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har gjort et godt forarbeid før jeg lager denne tråden, både ved å søke (mye) i forumet til både amobil.no og mobilen.no, samt googlet. Har likevel ikke lykkes med å finne noe særlig (nyere) tester av bluetooth håndfri. Den siste jeg fant er denne: http://www.amobil.no/artikler/blueant-q2-smart-bluetooth-headset/108375 - som så veldig lovedenes ut, men nettbutikken har den ikke inne.

 

Har hatt et par bluetooth headset tidligere, men har vært veldig plaget med at de ikke sitter godt nok, noe som resulterer i at de ikke blir brukt.

 

Nå er tiden inne for å kjøpe et nytt. Vil som nemt at det skal sitte godt, og det er en fordel om det har god lyd. Prisen er opp til 1500kr, men jo rimeligere jo bedre..

 

Noen som har tips til et godt bluetooth håndfrisett der ute? :-)

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har gjort et godt forarbeid før jeg lager denne tråden, både ved å søke (mye) i forumet til både amobil.no og mobilen.no, samt googlet. Har likevel ikke lykkes med å finne noe særlig (nyere) tester av bluetooth håndfri. Den siste jeg fant er denne: http://www.amobil.no...-headset/108375 - som så veldig lovedenes ut, men nettbutikken har den ikke inne.

 

Har hatt et par bluetooth headset tidligere, men har vært veldig plaget med at de ikke sitter godt nok, noe som resulterer i at de ikke blir brukt.

 

Nå er tiden inne for å kjøpe et nytt. Vil som nemt at det skal sitte godt, og det er en fordel om det har god lyd. Prisen er opp til 1500kr, men jo rimeligere jo bedre..

 

Noen som har tips til et godt bluetooth håndfrisett der ute? :-)

 

På forhånd takk!

 

 

Kjøp Bose sitt versjon 2. Beste jeg har hatt og jeg har hatt mange. Fantastisk lyd med bra bass. Må jeg utsette på noe, så har det litt dårligere batteri tid enn de beste, men du verden å bra det er. Sitter også utrolig godt i øret. Etter en stund merker ikke jeg at jeg har det på meg og må ta meg til øret for å sjekke. Lefdal selger dem for 1495 i butikk og 1295 på nett, eller collect@store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...