Gå til innhold

Lian li A75 3x120mm 3x140mm rad


Anbefalte innlegg

lianli_lian_li_pc-a75_fulltower-21552322-frntl.jpg

 

 

 

 

Kommentartråd

Snart TG og dermed skal jeg oppgradere litt i maskina mi med litt ny kjøling og annen snaks.

 

Fikk kabinettet Fredag 18.01 og fikk overaskelsen at det var 140mm i front ( trodde det var 120 hadde aldri lest på specs)

Så dermed bestemte jeg meg for å gi litt faen og heller kline til med enda en rad for maskina mi.

Har nå en trippel 120mm

 

Planer fremover

- Klargjøre for installasjon av radiatorer i topp og front

- Kappe det som kappes må for installasjon av vindu

- Borre ut popper som holder HD rack på plass

- Planlegge hvor jeg skal ha disker

- Innkjøp av 1 radiator og div nippler og slanger

 

 

 

Kommer med bilder av selve bygget når jeg har fått ryddet i garasjen og satt i gang

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok et bilde av det gamle bygget mitt igår og som dere kan se er det litt kaos der nå,

dette var et 100% smooth bygg før men problemer med plass har gjort at disker og kabler har blitt litt halveis ved litt oppgraderinger osv.

 

I toppen er det 3 vifter på toppen av radiatoren som drar luft fra utsiden av kabinettet og inn så det er som en fungerende støvsuger atm så absolutt ikke vellfungerende.

 

Dl81VQE.jpg

Lenke til kommentar

Oppdatering:

 

Bestilte idag litt ting til bygget som jeg "vet" jeg må ha. Skal gjøre en bestilling igjen når jeg har fått montert radiatorene osv slik at jeg kan finne ut hvor jeg skal sette pumpe, tank osv.

 

-4 10004 Durelene, slange, 1/2"ID -11/16"OD 29,00 m 116,00

-1 10851 Coolgate radiator, 3x140-60 979,00 stk 979,00

-3 10583 Noiseblocker vifte, BlackSilent PRO PK1, 140x25 179,00 stk 537,00

-1 10984 EK - Ekoolant, Rød, 1 liter 89,00 stk 89,00

 

Skal se om jeg ikke får gjort en del greier i morgen når det kommer til fjerning av HDD stativet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Etter litt utsettelse er bygget nesten ferdig, alt er montert og ny PSU er på plass.

( bilder kommer senere idag)

 

ble litt endringer i planen, la merke til etter at jeg hadde montert rad nr 2 i toppen at det ikke ble plass til HK( ps2 kontakten krasjet) så jeg monterte uten denne og dermed bare 140mm raden i front..

neste planer nå er å skaffe meg noen forlengere til viftene i front slik at jeg kan kjøre disse via pumpen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Litt oppdatering:

fikk gjort mye rart igår

-Byttet føtter på kabinettet til full alu føtter fra Lian li

-ny power knapp på kabinettet som gjør at jeg nå har fjernet braketten som sitter igjen fra brønnen til optisk som satt der fordi det var festet til den tidligere power knappen

-satt inn et stort vindu på den ene siden ( ble ikke helt bra må jobbe litt med saken)

-koblet om alle viftene og satt opp styring av alt rett i pumpen som nå er kjørt opp igjen med usb styring.

 

"bilder kommer"

 

Fremtidige oppdateriger kommer snart vil ikke røpe mye, men det blir hardt som titan!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...