Gå til innhold

Tynn gutt vil opp i vekt!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 17 år, 18 i August. Er 182 cm høy og veier 60kg, med en bmi på 17-18. Jeg er lei av å være den tynne/svake gutten og vil opp i vekt til sommeren da det er mye som skjer i det sosiale. Har drevet mye med idrett opp gjennom årene, sluttet for alt for 3 år siden. Leser mye om folk som vil ned i vekt, men jeg vil det motsatte, mye av det for å få et bedre selvbilde når man er ute på stranden/fest.

 

Er veldig kresen når det kommer til mat, spiser veldig lite til middag, hvis det er noe jeg ikke liker. Sier kanskje jeg har spist på skolen ellernoe for å slippe. Veldig god til å lage hamburger egentlig.

 

Spiser kanskje frokost 2 ganger i uken, middag 2 ganger i uken.

 

Det jeg spør om er om noen av dere slet med samme og som har noen tips,eller noe god mat å lage (ikke fisk helse, hehe). Jeg kommer ikke til å følge noen spesielt diet, der det skal være grønnsaker til vært måltid. Men har ikke noe imot det. Eller kortsagt noen tips for egentlig bare å komme seg opp i vekt! Trening med dette kommer ikke til å være noen stort problem, hvis det anbefales.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...