Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Orbegozo Air condition


Anbefalte innlegg

Har flyttet inn i ny leilighet, hvor det er montert en Orbegozo ACTR 122 air condition/varmepumpe. Virket fint i begynnelsen, men nå har den sluttet å virke. Alt ser normalt ut når jeg slår den på, men den genererer ikke noe varme, uansett hvordan jeg stiller den inn. Har ikke brukt den på flere uker, men de siste dagene jeg brukte den lyste det veldig ofte rødt på "Defrost". Til slutt så lyste det på denne konstant, og jeg fikk den ikke i gang. Har hatt den avslått noen uker, og nå starter den, men det lyser ikke på Defrost.

 

Tror det er lenge siden det har kommet ut noe vann fra den, men jeg er ganske sikker på at det gjorde det i begynnelsen. Vil den si fra hvis det blir tett, eller fylllt opp med vann som ikke renner ut? Kjenner lite til disse maskinene, da jeg aldri har hatt en slik før. Er det noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har erfaring med utedeler (merke LG) trenger service /tilsyn ofte.

Det er ofte kretskort som må byttes som styrer alt sammen.

Neppe noe man kan fikse selv? Ville ha bestilt en til å ta en titt / ringt selger/verksted av ditt merke.

 

Har byttet to kretskort på LG-modell som bare gikk uten varme/kulde på en som er under 2 år gammel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...