Gå til innhold

Rhodos By - Guttetur 2013


Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

 

Har endelig tatt steget å bestemt oss hvor vi skal dra, vi er fire gutter i 20+ alderen som tenkte å ta oss en uke i slutten av Juli for å feste litt i Rhodos by.

 

 

Vi er studenter alle mann, og er selvfølgelig ute etter å spare penger der man kan.

 

Hvor finner jeg billigste flyreiser? Når burde jeg bestille?

Samt hva er best av leilighet og hotell?

 

 

Vi drar dit primært for å feste, om andre skal dit på samme tidspunkt, si fra. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var selv på Rhodos sommeren 2011 med gutta pluss kjæresten, det var herlige saker. Vi bestilte relativt tidlig (rundt juletider) på Norwegian, det var ganske billig på den tiden. Du gikk forresten akkurat glipp av nyttårssalget deres, de hadde massevis av billetter til attraktive steder for rundt 400,-.

 

Hvis du vil ha billig og ok standard på hotellet så kan jeg anbefale dette. Ligger i Faliraki, der var det masse liv om kveldene. En rekke nattklubber langs gatene, men fikk dessverre ikke testet ut de fleste fordi vi kun var 18 på tiden. Ellers hadde Faliraki en rekke fascinerende attraksjoner; jetski, surfing, dykking og til og med en rå vannpark for å nevne noe.

 

Helt fantastisk sted. Lyst til å ta turen igjen snart.

Lenke til kommentar

Skal sjekke ut hotellet!

 

Tenkte også på dette med å leie leilighet, vet ikke hvordan det er med å dra med seg damer hjem fra byen å opp til hotellrommet. :p Er vel greiere med leilighet da?

 

Vi skal jo ikke bare feste, så jetski, surfing og dykking hørtes helt rått ut!

 

Du får samle noen folk og hive deg med i sommer Latias :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du må bo på Hotel Europa. Masse festglade ungdommer! Absolutt det beste hotellet for dere. Var der i fjor, sykt bra

 

Har sjekket ut Hotel Europa, fremdeles ikke helt sikker. Ser at reiser nedover blir dyrere for hver dag også, blir å bestille nå i slutten av februar når alle har fått penger på konto. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vi skulle også bestilt snart pga. stigende pris og mindre utvalg.

Men jeg sliter med ubesluttsomme kompiser som ikke er i stand til å bestemme noe som helst (typisk "samme for meg"-holdning") og forventer at jeg skal gjøre som foreldrene, ordne alt sånn at de kun trenger å føre over på penger.

 

Så jeg har egentlig gitt litt faen, jeg skal til USA på høsten så sydentur i sommer er ikke så viktig for min del :p

Forøvrig er siste uke i juli en bra uke uansett hvor det er i syden, men prisene er også deretter.

 

Vist dere er ute etter en billig tur, kan dere også vurdere Sunny Beach i Bulgaria ;)

Lenke til kommentar

Vi skulle også bestilt snart pga. stigende pris og mindre utvalg.

Men jeg sliter med ubesluttsomme kompiser som ikke er i stand til å bestemme noe som helst (typisk "samme for meg"-holdning") og forventer at jeg skal gjøre som foreldrene, ordne alt sånn at de kun trenger å føre over på penger.

 

Så jeg har egentlig gitt litt faen, jeg skal til USA på høsten så sydentur i sommer er ikke så viktig for min del :p

Forøvrig er siste uke i juli en bra uke uansett hvor det er i syden, men prisene er også deretter.

 

Vist dere er ute etter en billig tur, kan dere også vurdere Sunny Beach i Bulgaria ;)

 

Kompisene mine er av samme type, frem og tilbake og usikkerhet over hele fjøla. Sa til dem at det blir bestilt nå i slutten av februar og har de ikke penger da, drar jeg uten dem. :p

 

Har aldri vært på guttetur i syden før, derfor jeg gleder meg så veldig. Kun vært på vanlige familieturer, gøy nok det, men ikke helt det samme som å dra med gutta. :)

 

Sunny Beach var oppe til vurdering, det virker bare som at "alle" drar dit. Vil ikke dra til syden å møte på naboen. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har faktisk ikke samme oppfatning av Sunny Beach, men det kan godt stemme det du sier.

 

Jeg var i Magaluf i fjor med samme kompisgjeng i fjor (guttetur for første gang), det var helt sykt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ingen upris, men når er jo Alanya generelt billig.

Jeg har valgt å droppe sydentur på sommeren med kompisgjengen som jeg reiste med i fjor, ingen som gidder å ta initiativ til å bestemme noe som helst.

 

Skal jo til Florida på høsten uansett :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jo, det her forsåvidt dypere enn det.

Evnen til å ta ansvar for noe som helst eksisterer ikke hos denne gjengen.

 

Senest sist uke måtte vi snu i kino døra fordi det ikke var mer billetter igjen når vi kom (da var de også 10 min forsinka), for ingen gadd å reservere seter i forkant.

 

For se om det blir en hopp på tur istedenfor, frister litt å reise ut på eventyr alene engang også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...