Gå til innhold

Windows 8 streaming ala AirPlay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har googla løsninger for enkel lyd og gjerne bilde streaming fra Windows 8. Men jeg finner ingenting. Det jeg kan tenke meg er en enkel løsning ala AirPlay, men for Windows 8. Noen som har en løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fins det en løsning hvor man har en trådløs boks som kan kobles til via HMDI eller phono til anlegget, og på PC'en har software hvor man kan velge hvilken slik boks man vil sende lyden til?

• 2 uker senere...
Skrevet

Med programmet Jamcast kan du streame lyd (f.eks. Spotify) til DNLA-sertifisert utstyr. Koster vel en hundrelapp og virker bra mot X-box, Yamaha receiver, Samsung TV, Samsung Blueray......... Gratis prøveperiode på 14 dager.

jamcast.com

Gjest Slettet+8713
Skrevet

Windows mediaplayer har da innebygd DLNA...

Airplay er Apple sin proprietær løsning. Resten av den frie verden klarer seg med DLNA utstyr...

Skrevet

Windows mediaplayer har da innebygd DLNA...

Airplay er Apple sin proprietær løsning. Resten av den frie verden klarer seg med DLNA utstyr...

Windows mediaplayer er en for dårlig løsning for min del. Bruker kablet Nas-server til filmer og musikk, Jamcast til Spotify/Wimp, Samsung-TV/Youtube remote til Youtube. Synology NAS har forresten bra apps til Android og iShit, telefon/nettbrett kan brukes som remote..........

Gjest Slettet+8713
Skrevet

Windows mediaplayer er en for dårlig løsning for min del. Bruker kablet Nas-server til filmer og musikk, Jamcast til Spotify/Wimp, Samsung-TV/Youtube remote til Youtube. Synology NAS har forresten bra apps til Android og iShit, telefon/nettbrett kan brukes som remote..........

Men nå er det ikke du som er TS...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...