Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kåseri - er dette en bra start?


Anbefalte innlegg

Kvinner bak rattet, det vet vel alle noe om. La meg fortelle noe som jeg opplevde mens jeg var ute og kjørte, jeg måtte vrenge bilen til siden for å unngå kollisjon, med bilen som kom brasende ned veien som også hadde plassert seg midt i veien, som tydeligvis ikke ga tegn til å bremse eller holde seg på sin side, føreren av bilen var jo naturligvis en kvinne,

 

er dette en bra start på ett kåseri?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan skrive om vitenskapelige resultater som viser forskjellen på hjernen til kvinner og menn, og hvordan det påvirker bilkjøring, sans for kart og terreng, lukeparkering, osv.

Det finnes ei bok som tar for seg forskjellen på hjernen til kvinner og menn.

 

Og så kan du skrive om damer som sminker seg mens de sitter ved rattet, damer som sjarmerer seg vekk fra fartsbøter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt rotete kanskje..? Og som noen andre også sa, du hopper litt fort inn i historien. Prøv å lage en innledning som åpner litt mere som om du snakker til noen.

 

Et forslag på en litt annen måte å starte på, så du utsetter historien litt, men alikevel forteller hva dette handler om:

 

"Hei, du sitter der å glor ja? Ja det er vel det samme som alle disse udugelige kvinnene bak rattet gjør også..."

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Kvinner bak rattet, det vet vel alle noe om. La meg fortelle noe som jeg opplevde mens jeg var ute og kjørte, jeg måtte vrenge bilen til siden for å unngå kollisjon, med bilen som kom brasende ned veien som også hadde plassert seg midt i veien, som tydeligvis ikke ga tegn til å bremse eller holde seg på sin side, føreren av bilen var jo naturligvis en kvinne,

 

Forslag til endring.

Kvinner bak rattet, det vet vel alle noe om. La meg fortelle noe som jeg opplevde mens jeg var ute og kjørte. Jeg måtte vrenge bilen til siden for å unngå kollisjon med en bil som kom brasende ned veien med hjulene på hver sin side av gulstripen. Bilen ga verken tegn til å bremse eller plassere seg riktig. Føreren av bilen var jo naturligvis en kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...