Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil bare være meg selv


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har i ca 3 mnd nå datet en fyr. Vi møtes jevnlig, og sover mye sammen. Han er 27, en halvveis hipster med god musikksmak, mye og gode meninger men ellers en litt "whatever" holdning til problemer. Jeg er 22, en del opptatt av å se og ta seg bra ut, men har også meninger og liker å diskutere. Eller, elsker å diskutere. Elsker gode samtaler, gjerne over et glass vin. Liker livet. Problemet er bare at når jeg er med denne gutten, er jeg så utrolig opptatt av å se fin ut og oppføre meg bra. Jeg tør så vidt spise forran han, sier aldri ifra når jeg er hos han å ser på film og f.eks er sulten, tør så vidt å gå på toalettet i tilfelle han syntes tisselyd er ekkelt, ber alltid om vann når han lurer på hva jeg vil ha å drikke. Det er ofte jeg tenker at "åh, nå hadde det vært digg med en pose potetgull, vl bare si "ey, skal vi stikke ned å kjøpe noe digg" men tør ikke i tilfele han føler jeg på en måte driter han ut hvis dere skjønner... Tror ikke han merker noe til dette, men jeg føler det blir litt anspent. Vil kunne si ifra hvis jeg er sulten, tørst...hvis jeg vil se en annen film osv osv. Er det noen som har vært i en lignende situasjon, og klart å til slutt bare si og gjøre som dere føler? Hvordan ble det evt etter det? Og har dere noen tips til hvordan jeg bare kan slappe av og være med selv når jeg er med han? .. eller er det rett og slett normalt å oppføre seg som jeg gjør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra fingrene gjennom håret hans, la han hvile hodet i fanget ditt. Det er slike ting han husker Dog, det skal sies at du skal ha en viss creds for å vise litt klasse. Ingen liker en brautende dame som legger beina på bordet og tar seg til rette. Men nå kan du snart begynne å roe ned og ta ting litt piano. Det er turn on at noen føler seg hjemme i ditt selskap. Tenk litt på det også?:)

 

1) Si ifra når du er sulten. Da slipper du sulten-ånde og rumlemage. Pass på å spis ordentlig før dere treffes slik at du ikke blir så sulten. Kom gjerne stappmett slik at du er forbedredt.

2) Gå på toalettet, hiv masse dopapir i bunnen om du er stressa for lyd. (Hvis dere har sex er det viktig at du får gått på toalettet etterpå, ellers kan du få soppinfeksjon)

3) Enjoy life! :D

 

24333994.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...