Gå til innhold

Alcudia eller Chania


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal begynne å planlegge sydenturen men trenger litt tips og råd.

Valget står mellom Alcudia og Chania.

 

Jeg har vært i Alcudia 2 ganger før (før jeg fikk barn) og stortrivdes der,men kunne vært mere heldig med hotell...

 

Saken er nå at jeg bor i Kristiansund og her går det direktefly til Chania i sommer og der har jeg aldri vært før.

Siden jeg nå har en 5 år gammel datter som skal få oppleve sin første sydentur,frister det veldig med Alcudia som jeg allerede kjenner,selv om det krever at jeg må reise til Trondheim for å ta flyet derfra...

 

Derfor lurer jeg på om noen her som har vært der kan anbefale noen gode hoteller som er både nært stranden og sentrum?

Må være med barnebasseng.

 

 

Samtidig lurer jeg litt på Chania siden direkteflyet går herfra og jeg sparer meg turen til Trondheim.

På reisesidene synes jeg hotellene på Chania så noe slitt ut...

 

Lurer derfor også på om noen her kan anbefale gode hoteller i Chania som også er nært strand og sentrum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært i Chania to ganger. Fint sted som er veldig familievennlig. Jeg vil forøvrig også anbefale Platanias / Agia Marina.

 

Sist vi var der var vi på Hotel Sophia. Fint hotell helt ved stranden med fine basseng og kurante rom. Chania er også en fin by med flott havn og mye historie.

Lenke til kommentar

Mikes er en flott plass for de som de som ikke vil bo altfor sentralt. Vi var der for noen år siden, og sist vi var i Platanias gikk vi en lang tur helt til Maleme for å hilse på Manos.

 

Tror ikke noen av de norske reiseselskapene har hotellet på programmet lenger, så man må vel bestille på egen hånd om man vil dit?

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...