Gå til innhold

Sniktitt: Huawei Ascend Mate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har den penn?vil nesten si pennen er en av styrkene til galxy note...
Du kan få en penn til 1 dollar på ebay som egentlig fungerer like bra som galaxy note sin. Blir litt dumt å trekke det frem som en stor styrke.

 

Hvorfor skal du ikke trekke pennen frem som en stor styrke? Note handler om blyanten, og "hele" mobilen er lagt opp til pennen... Å nei, pennen du kjøper på ebay til 1 dollar, er langt fra like bra som note sin -.- Noen gang prøvd den? Som svar på ditt kommende spørsmål: " har du noen gang prøvd penner fra ebay", er svaret mitt enkelt... Ja, det har jeg, og jeg anbefaler det ikke ;) ( med mindre du liker seine reaksjoner osv)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor skal du ikke trekke pennen frem som en stor styrke? Note handler om blyanten, og "hele" mobilen er lagt opp til pennen... Å nei, pennen du kjøper på ebay til 1 dollar, er langt fra like bra som note sin -.- Noen gang prøvd den? Som svar på ditt kommende spørsmål: " har du noen gang prøvd penner fra ebay", er svaret mitt enkelt... Ja, det har jeg, og jeg anbefaler det ikke ;) ( med mindre du liker seine reaksjoner osv)

Fordi dette handler om selve mobilen, ikke tilbehøret til mobilen. En penn kan man kjøpe til huawei ascend mate også, og da kan det ikke trekkes frem som en stor styrke. Ja, jeg har prøvd penner fra ebay, og jeg synes de fungerer ganske bra. Jeg synes også det er litt rart at du sier "pennen fra ebay" når det er mange forskjellige alternativ man kan kjøpe.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...