Gå til innhold

Omtale av Live for Speed (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm.. prøvde å betale med postbank kort som også har visa.. kortnummer ble riktig, men autorization failed. banken godtok ikke betalingsmåten, sto det.. hm.. jeg som gleda meg til de nye banene og bilene..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hm.. prøvde å betale med postbank kort som også har visa.. kortnummer ble riktig, men autorization failed. banken godtok ikke betalingsmåten, sto det.. hm.. jeg som gleda meg til de nye banene og bilene..!

Jeg hadde også noe lignende problemer når jeg skulle betale for en kamerat for ikke så lenge siden, men det gikk til slutt.

Skrevet

Jeg hadde også noe lignende problemer når jeg skulle betale for en kamerat for ikke så lenge siden, men det gikk til slutt.

prøvde du bare på nytt, eller lånte du noen andre sitt kort?

Skrevet
prøvde du bare på nytt, eller lånte du noen andre sitt kort?

Prøvde på nytt med samme kortet. Fikk feil et par ganger, plutselig gikk det greit. :-?

Skrevet
Hallois! Skal vi prøve litt igjen idag, eller? kjøre litt på den norske serveren? Norwegian ST LFS. kl.18  :)  sees kanskje, noen..

Det hadde jeg ikke anledning til, har vært å kjørt bilcross idag. Forhåpentligvis neste gang.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...