kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Skrevet 6. januar 2013 S 2 rette. Veldig bra Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : _ O _ S _ _ _ _ S _ O _ Hittil er det 4 rette(OOSS), 2 feil (ME), og 0 annullerte.
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Skrevet 6. januar 2013 T 1 rett, bra Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : _ O _ S T _ _ _ S _ O _ Hittil er det 5 rette(OOSST), 2 feil (ME), og 0 annullerte.
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Skrevet 6. januar 2013 G 1 feil. Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : _ O _ S T _ _ _ S _ O _ Hittil er det 5 rette(OOSST), 3 feil (MEG), og 0 annullerte.
Jason P. C. Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 (endret) *glem det* Endret 7. januar 2013 av Jason Something
kunnskap786 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Skrevet 8. januar 2013 Konstruksjon? DET ER HELT RIKTIG !!! APPLAUS, OG GRATULERER ! RIKTIGE SVAR ER : Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : K O N S T R U K S J O N VINNEREN FOR DENNE RUNDEN ER DEG, HEAL. Nå kan du velge om du ønsker å lede spillet, og velge en klok setning som får oss alle andre ut av spill. Eller velge å stå over. Uansett så har vi gleden å nevne brukernavnet ditt på førstepost som en minne av alle vinnerne.
Cair Paravel Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Takker og bukker:) I den gamle trådens ånd velger jeg herved å markere alle gjetningers riktighet i denne post, samt indikere gjenværende liv med symbolene og . GLHF! Det er totalt *13* bokstaver i en setning under _ _ _ _ _ _ _ _ E _ _ E _ 2 feil Riktig: E Feil: A, G Vinner: Endret 10. januar 2013 av HEAL
kunnskap786 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Skrevet 8. januar 2013 Jeg synes du bruker en fin metode på din runde HEAL ! keep it going Jeg velger bokstaven : A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå