Jentungen2 Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Så vakkert, så vakkert ! Måtte det bare fortsette sånn ja Ønsker deg forresten ett godt nytt fotoår ! Endret 4. januar 2013 av Jentungen2
Torhild Jansen Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Aldeles nydelig - både motiv, utsnitt og lys !!
Magnar Bruvik Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Her skulle ein vore! Får lyst til å spenna på meg skia og dra til skogs. Du har verkeleg teken på denne typen motiv. Meget bra dette!
Hansen-Images Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Selv om slike vintermotiver appelerer sterkt til meg, så er dette bildet en ren nytelse. La oss håpe at vi for flere slike øyeblikk i vinter. Takk for at du deler disse med oss Krismeko.
smort1 Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Et blinkskudd mht. sola dette! Vakkert og stemningsfullt!
Terje Solfugl Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Et alldeles nydelig vinterbilde ! Her stemmer alt :)
Krismeko Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Skrevet 6. januar 2013 Så vakkert, så vakkert ! Måtte det bare fortsette sånn ja Ønsker deg forresten ett godt nytt fotoår ! Takk for det, Jentungen2. Ønsker deg det samme! Aldeles nydelig - både motiv, utsnitt og lys !! Takk for det, Torhild Her skulle ein vore! Får lyst til å spenna på meg skia og dra til skogs. Du har verkeleg teken på denne typen motiv. Meget bra dette! Tusen takk for hyggelig kommentar, Magnar. Skitur kan være fint ja Selv om slike vintermotiver appelerer sterkt til meg, så er dette bildet en ren nytelse. La oss håpe at vi for flere slike øyeblikk i vinter. Takk for at du deler disse med oss Krismeko. Tusen takk. Håper på flere slike øyeblikk jeg også, og deler dem gjerne Et blinkskudd mht. sola dette! Vakkert og stemningsfullt! Tusen takk! Et alldeles nydelig vinterbilde ! Her stemmer alt :) Tusen takk
Anbefalte innlegg