Gå til innhold

Byta LCD-skjerm på Dell Inspiron 6400.


Xyril

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Eg har ein gammal bærbar maskin som eg har tenkt å pussa opp.

 

Skjermen har store sprekker og må bytast ut. Har skrudd ut skjermdelen, og funne modellnummeret.

 

Eg har ikkje funne ein norsk butikk som seljer slike LCD-skjermer. Kjenner nokon til slik ein norsk butikk, eller har nokon røynsler med å kjøpa slikt frå utlandet?

 

Det same gjeld for så vidt også for Dell-tastatur. Får ein tak i det frå Noreg? Når det gjeld tastatur, må det vera likt originaltastaturet, eller kan eg byta det ut med eit eg likar betre? Veit ikkje om den tastaturkabelen til Dell er noko Dell-proprietært eller ei.

 

Særleg tastaturet som er eit problem viss eg må kjøpa frå utlandet, då eg aller helst vil ha norsk tastatur.

Endret av Xyril
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hej

 

Som skrevet i #2, så kan du være heldig at finde nogle gode dele på Ebay, men det er desværre ikke altid sikkert.

 

Hvis det har interesse, vil jeg gerne undersøge om vi selv har de nødvendige dele på lager, og om de evt. kan sælges i løssalg. Hvis det har interesse sender du mig blot en privat besked med servicetag, og de dele du mangler, så undersøger jeg sagen nærmere.

 

Med venlig hilsen

 

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...